×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Assistant Front Office Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกต้อนรับ)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

-Minimum 1 year front office experience
-High school diploma required, bachelor?s degree preferred
-Strong computer systems skills including; reservations and reporting systems
-Strong financial acumen
-Excellent communication skills, ability to influence situations
-Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
-Strong Microsoft Office suite and reporting system skills
-Ability to work a flexible schedule

รายละเอียดงาน

-Creates the first impression by supervising the door, concierge and front office areas and front team grooming
-Participates in the development and implementation of processes and procedures for assigned departments which support achievement of service and financial goals
-Participates in the preparation of the annual budget; monitors achievement of budget and takes corrective steps as appropriate
-Prepares and analyses reports in order to develop an informative database for decision making and to communicate upcoming business throughout the hotel
-Analyses business forecasts and schedules accordingly
-Ensures that front desk handles billing and cash in accordance with hotel?s standards
-Plans and co-ordinates hotel housing activities by working closely with sales, catering, housekeeping and other departments
-Ensures seamless transition during shift changes by developing and implementing processes for shifts to communicate with one another
-Greets all arriving VIP?s, is visible and in contact with guests in a public relations capacity. Logs any points of concern and promptly resolves/actions requests of guest as a ?First Effort? priority. Follow up call(s) are to be made to ensure the guests expectations are met and exceeded.
-Assists in all administrative and statistical analysis of department operations




สวัสดิการ

1.วันหยุด 7 วัน / สัปดาห์
2.วันหยุดประจำปี 16 วัน / ปี
3.เงินค่าบริการรายเดือน
4.ค่าอาหารในวัีนที่มาปฏิบัติงาน
5.ประกันสังคม
6.ประกันกลุ่ม
7.วันหยุดพักผ่อนประจำปี
8.ปรับเงินเดือนประจำปี
9.โบนัส

Service Charge

สิงหาคม 2022 image
10,208.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

โรงแรมศาลาบางปะอิน จำกัด

10/9 ม.6 ต.บางกระสั้น อ.บางปะอิน จ.พระนครศรีอยุธยา https://www.salahospitality.com/bang-pa-in/th/
ปิดรับสมัครแล้ว