×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Relation Officer

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

-Must be able to fluently speak, read, write and understand Thai and English
-Minimum 3 years? experience in Guest Service Center or Front Office.
- Thai Only
- Communications skill
- English language
- Good personality

รายละเอียดงาน

To provide assistance and guidance to all Whatever/Whenever Agents.

Responsible for assisting the Whatever/Whenever Service Assistant Manager with the day-to-day operations of the Whatever/Whenever Department, and coach and help Whatever/Whenever Agents, ensuring we exceed customers? needs and wants.

To effectively account for Whatever/Whenever related equipment and materials and ensure Whatever/Whenever Talent is adequately equipped and prepared to handle different peak / nonpeak periods within the hotel.

Help to ensure the delivery of WOW service throughout a guests? stay. Providing WOW service to guests throughout all communication channels with In Room Dining Orders, Wake Up Call Requests and any other requests the guest may have.

To accurately and efficiently use the PABX, OPERA, INFRASYS, Go Concierge, ORION and Star Guest Request Tracking Systems to improve the scope of services that Whatever/Whenever can offer and be able to train these to Talent.

สวัสดิการ

- Five-day work week
- Life insurance
- Medical insurance
- Performance bonus
- Hotel Clinic
- Duty Meal
- Careers Development
- Discount on Rooms, Food & Beverage
- Uniform

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

W Bangkok

106 ถนนสาทรเหนือ แขวงสีลม เขตบางรัก กรุงเทพ 10500 www.whotelbangkok.com/th
ปิดรับสมัครแล้ว