×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 13.01.2020 | Viewers 12,304
Salary :
เงินเดือน
20,001 - 25,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตสาทร]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
0 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
3 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Able to communicate in english well.
- Stylish, Dynamic and Playful
- Flexible of time
Job Details
รายละเอียดงาน
The Solution Centre Agent is working in the Solution Centre room and is responsible to ensure that all calls received are answered quickly and that a prompt follow up is done correctly. Their tone of voice, politeness & dynamism must be outstanding. The Solution Centre Officer is the "voice of the Sofitel So Bangkok" and the first point of contact with the guest
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
21.02.2020
Chief Florist
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.02.2020
Financial Controller (Veranda Hua Hin Resort & Spa)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.02.2020
Barista - KOF สาขาสาทร
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
11.02.2020
นักศึกษาฝึกงานทุกแผนก
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register