×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Service Agent (Urgently) Pre-Opening Team

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

? ชาย / หญิง สำเร็จการศึกษาระดับปริญญาตรี อายุไม่เกิน 35 ปี / Bachelor? Degree, age not over than 35 years old preferred
? บุคลิกภาพดี, รักงานบริการ และมีมนุษย์สัมพันธ์ดี / Pleasant personality, serviced minded
? มีไหวพริบในการแก้ปัญหาเฉพาะหน้าได้เป็นอย่างดี / Excellent problem solving-skill

รายละเอียดงาน

? Perform check in/check out, billing, answering telephone call, and make reservation
? Outstanding customer care and service at all times (service minded)
? Answers inquiries from potential guests and accepts hotel reservations.
? Supervise daily shift process and lead the team members to standard operating procedures.
? Train, direct the work of, resolve issues/problems and coach the front desk team members to ensure a quality operation.
? Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
? Allocate rooms to expected arrivals after checking the guest?s preferences and special requests.
? Build strong relationships with all other
? Cross Check all billing instructions are correctly updated
? Controls cash transactions (cash float) at the front desk and maintains complete responsibility for personal bank as specified by hotel bank agreement policy.
? Performs other duties as assigned necessarily by Hotel Manager, back office document etc.
? Ensure Front office log book and hotel log book is always updated and actioned upon.
? Following guest check in and security procedures and reporting suspicious activity to Hotel Manager
? Assist all departments in servicing the guests during high volume periods.
? Takes responsibility in the absence of the Hotel Manager

สวัสดิการ

? สามารถสื่อสารภาษาอังกฤษได้ / Good command of English in Writing and Verbal, Excellent communication skill
? หากมีประสบการณ์มาบ้าง จะพิจารณาเป็นพิเศษ / Experienced will be specially considered
? ควบคุมและดูแลผู้อยู่ใต้บังคับชาได้ / Control and his/her own train staff
? สามารถทำงานภายใต้ความกดดันได้ /Work well under pressure
? มีทัศนคติที่ดี / Positive thinking and good attitude
? สามารถทำงานร่วมกับผู้อื่นได้ดี / Work well with others
? สามารถใช้ระบบ PMS ของโรงแรมได้ / Familiar with hotel PMS system
? มีความรับผิดชอบในหน้าที่และให้ความสำคัญต่อผลลัพธ์ / Responsible with job-come-first attitude
? มีสมรรถนะในการปรับตัว มีความยืดหยุ่นสูง ในการรองรับงานใหม่ / Adaptable, Flexible and ready to encounter new challenges, new assigned job

Service Charge

กุมภาพันธ์ 2019 image
4,000.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

Rezt Bangkok

75 ถนนสุขุมวิท ซอย22 แขวงคลองตัน เขตคลองเตย กรุงเทพ 10110 ที่ตั้งของโรงแรม : เข้าซอยสุขุมวิท22 ประมาณ200เมตร ซอยโรงแรมอยู่ซ้ายมือ มองป้าย Rezt เข้ามาในซอยนี้สุดซอย โรงแรมอยู่ซ้ายมือ www.reztbangkok.com
ปิดรับสมัครแล้ว