×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Service Supervisor (Urgently) Immediately Start Advantage

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

? Must have 1 or more years in Hotel/Serviced Apartment Guest Service experience
? Diploma to Bachelor in related field
? Flexible schedule (day, night, weekends, holidays)
? Great customer service and have a good sense of hospitality business
? Team Player with positive attitude and English /Thai excellent communication skill
? Well-groomed presented cheerful and outgoing personality
? ชาย / หญิง สำเร็จการศึกษาระดับปริญญาตรี อายุไม่เกิน 35 ปี / Bachelor? Degree, age not over than 35 years old preferred
? บุคลิกภาพดี, รักงานบริการ และมีมนุษย์สัมพันธ์ดี / Pleasant personality, serviced minded
? มีไหวพริบในการแก้ปัญหาเฉพาะหน้าได้เป็นอย่างดี / Excellent problem solving-skill
? สามารถสื่อสารภาษาอังกฤษได้ / Good command of English in Writing and Verbal, Excellent communication skill
? หากมีประสบการณ์มาบ้าง จะพิจารณาเป็นพิเศษ / Experienced will be specially considered
? ควบคุมและดูแลผู้อยู่ใต้บังคับชาได้ / Control and his/her own train staff
? สามารถทำงานภายใต้ความกดดันได้ /Work well under pressure
? มีทัศนคติที่ดี / Positive thinking and good attitude
? สามารถทำงานร่วมกับผู้อื่นได้ดี / Work well with others
? สามารถใช้ระบบ PMS ของโรงแรมได้ / Familiar with hotel PMS system
? มีความรับผิดชอบในหน้าที่และให้ความสำคัญต่อผลลัพธ์ / Responsible with job-come-first attitude
? มีสมรรถนะในการปรับตัว มีความยืดหยุ่นสูง ในการรองรับงานใหม่ / Adaptable, Flexible and ready to encounter new challenges, new assigned job

รายละเอียดงาน

? Perform check in/check out, billing, answering telephone call, and make reservation
? Outstanding customer care and service at all times (service minded)
? Answers inquiries from potential guests and accepts hotel reservations.
? Supervise daily shift process and lead the team members to standard operating procedures.
? Train, direct the work of, resolve issues/problems and coach the front desk team members to ensure a quality operation.
? Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
? Allocate rooms to expected arrivals after checking the guest?s preferences and special requests.
? Build strong relationships with all other
? Cross Check all billing instructions are correctly updated
? Controls cash transactions (cash float) at the front desk and maintains complete responsibility for personal bank as specified by hotel bank agreement policy.
? Performs other duties as assigned necessarily by Hotel Manager, back office document etc.
? Ensure Front office log book and hotel log book is always updated and actioned upon.
? Following guest check in and security procedures and reporting suspicious activity to Hotel Manager
? Assist all departments in servicing the guests during high volume periods.
? Takes responsibility in the absence of the Hotel Manager

สวัสดิการ

Meal, Uniform, Social Security, พิจารณาเรื่องการให้ Bonus, พิจารณาเรื่องการปรับตำแหน่ง

Service Charge

กุมภาพันธ์ 2019 image
4,000.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

Rezt Bangkok

75 ถนนสุขุมวิท ซอย22 แขวงคลองตัน เขตคลองเตย กรุงเทพ 10110 ที่ตั้งของโรงแรม : เข้าซอยสุขุมวิท22 ประมาณ200เมตร ซอยโรงแรมอยู่ซ้ายมือ มองป้าย Rezt เข้ามาในซอยนี้สุดซอย โรงแรมอยู่ซ้ายมือ www.reztbangkok.com
ปิดรับสมัครแล้ว