×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Services Agent /Tour coordinator

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Sex Female
Age o 21-25
Height o 165 cm.
Weight o Related to height
Physical look o Good looking
o No glasses
o Pleasant personality
Attitude o Good attitude
o Good interpersonal relation
o Service minded
o Be able to work on all shifts
Skills o n/a
Experience o n/a
Education o Bachelor degree
English o Comprehension = excellent
o Reading = good
o Writing = good
o Speaking = excellent
Hair o Neat/short/no colouring /not cover forehead
Nails o Short, neatly trimmed

รายละเอียดงาน

DUTIES AND RESPONSIBILITIES:


1. Handle guest and administrative message service

2. Responsible for checking guests in and out of the Hotel.

3. Issues room keys, pamphlets, discount cards, etc.

4. Up-sell hotel services, use guests? name, verify requests and maintain a positive ?can-do? attitude and tone of voice at all times

5. Do the inventory control and issuance of keys, radios and pagers

6. Log telephone repair and emergency reports with appropriate tracking codes in computer

7. Provide callers with hotel information and maintain and update information files

8. Be familiar with, inspect, and maintain all Guest Services office equipment

9. Be able to use pagers, radios and two way communications systems

10. Prepare all Guest Services reports

11. Assist and process all in-house requests and needs from all departments

12. Perform any additional tasks to ensure that any needs that directly or indirectly affect the guests are met







13. Knowledgeable and handle special requests, selling of amenities and catering, arrival and departure patterns

14. Help to develop guest history profiles, coordinate tracking of inventory and proper storage and pick up of equipment

15. Keep abreast of current information

16. Perform concierge duties such as booking tours and transportation, giving directions, hotel information, restaurant information, etc

สวัสดิการ

- Uniform
- 2 meals
- Social Security Card
- Group Life Insurance
- Provident Fund
- 5 days working and 2 days off

Service Charge

กุมภาพันธ์ 2019 image
10,830.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok.

1695 Phaholyothin Road, Chatuchak, Bangkok 10900 Thailand. Tel.: 02-5411234 Ext.4049,4058 Fax: 02-5411059 E-mail: [email protected] Website: www.centarahotelsresorts.com www.centarahotelsresorts.com
ปิดรับสมัครแล้ว