รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 23.06.2023 | Viewers 6,433
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male or Female
- Bechelor degree or above in any related field
- Details oriented, able to work under pressure, self-motivated, energetic and willing to learn new things
- Ability to manage effectively multi-tasks
- Good command in English
- Good Computer Literacy (Word, PowerPoint, Excel) and others
- At least 1 year experience in related field
- Experience in Hospitality, Tourism or field is advantage
- Good attitude, well organized, hardworking, with the ability to work as part of a team
Note : This job description is not intended to be all inclusive. You may perform other duties as negotiated to meet the ongoing needs of the organisation.
- Bechelor degree or above in any related field
- Details oriented, able to work under pressure, self-motivated, energetic and willing to learn new things
- Ability to manage effectively multi-tasks
- Good command in English
- Good Computer Literacy (Word, PowerPoint, Excel) and others
- At least 1 year experience in related field
- Experience in Hospitality, Tourism or field is advantage
- Good attitude, well organized, hardworking, with the ability to work as part of a team
Note : This job description is not intended to be all inclusive. You may perform other duties as negotiated to meet the ongoing needs of the organisation.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Manage all documents such as sales reports, agreements, certificates, licenses etc.
- Any additional and ad-hoc duties
- Assist and Support Manager to arrange all documents
- Answer telephone and respond to caller inquiries in a pleasant manner
- Work with sales, accounting, and marketing departments to respond to customer inquiries.
- Other duties assigned
- Perform general office duties to support Administrative Manager and Sales(e.g., filing, sending emails,typing,faxing,copying).
- Prepare sales-related document throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, or banquet event orders).
- Answer guest questions about property facilities/services (e.g., hours of operation, rates and room types, packages, promotions, special events).
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
- Any additional and ad-hoc duties
- Assist and Support Manager to arrange all documents
- Answer telephone and respond to caller inquiries in a pleasant manner
- Work with sales, accounting, and marketing departments to respond to customer inquiries.
- Other duties assigned
- Perform general office duties to support Administrative Manager and Sales(e.g., filing, sending emails,typing,faxing,copying).
- Prepare sales-related document throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, or banquet event orders).
- Answer guest questions about property facilities/services (e.g., hours of operation, rates and room types, packages, promotions, special events).
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Welfare
สวัสดิการ
- ปรับเงินเดือน / โบนัสประจำปี
- ประกันชีวิต / ประกันอุบัติเหตุ
- ประกันสังคม
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ค่ารักษาพยาบาล
- ค่าทันตกรรม
- กองทุนเงินสะสม
- เงินเพิ่มพิเศษจากเงินเดือนหลายพันบาท
- สำนักงานปฏิบัติงาน วันจันทร์ - วันเสาร์ (เว้นเสาร์)
- ประกันชีวิต / ประกันอุบัติเหตุ
- ประกันสังคม
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ค่ารักษาพยาบาล
- ค่าทันตกรรม
- กองทุนเงินสะสม
- เงินเพิ่มพิเศษจากเงินเดือนหลายพันบาท
- สำนักงานปฏิบัติงาน วันจันทร์ - วันเสาร์ (เว้นเสาร์)
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้