×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Food and Beverage Manager (ผู้จัดการแผนกอาหารและเครื่องดื่ม)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

1. At least Bachelor degree in any field
2. At least 3 year experience in one of the company?s executive committee members in
international hotels with evidenced tracked record of achievements
3. Strong in inter-personality, leadership, and creative skill
4. Proficiency in English and computer literate
5. Good public speaking skill (track record of presentation or public speaking training course)
6. Strong in driving results and people management and development

รายละเอียดงาน

1. Directly responsible for all restaurants, culinary and events areas, ensuring a smooth
running, profitable operations within the framework of the hotel.
2. Responsible to maintain the overall welfare of our employees by providing them with the
training and resources to take care of our guests.
3. Develop and enforce standards, policies and procedures in the food service, restaurants and
beverage areas.
4. Develop, monitor and take corrective action of annual operating budget, via controllable
costs, progress reports, P&L statement and etc.
5. Attain high sanitation standards throughout the food and beverage operation by enforcing
Company Sanitation Checklist.
6. Establish and maintain positive two-way communications with related departments.
7. Support managers with an effective training program to make them aware of the
expectations and responsibilities that their position entails.
8. Identify and solve problems in a timely fashion.
9. Delegate authority and responsibility to managers in a way that the entire food and
beverage operation runs smoothly.
10. Appraise managers/employees performance and use effective coaching and counseling for
positive improvement.

สวัสดิการ

-

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Eastin Hotel Makkasan Bangkok

1091/343 ถ.เพชรบุรีตัดใหม่ แขวงมักกะสัน เขตราชเทวี กรุงเทพฯ 10400 www.eastinmakkasanbangkok.com
ปิดรับสมัครแล้ว