ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
1. 7 years over in Sales & Marketing experience.
2. 10 years over in Hotel experience.
3. Gender: Both
4. Both Thai or International.
1. To works closely with the Hotel Manager to determine appropriate Sales strategies in all market segments towards maximizing the hotel revenues.
2. To be responsible for a maximum of occupancy of conferences and banquet in order to optimize general business opportunities, manage key accounts and oversees the accounts management in all activities
3. To create lucrative sales targets and networks business relations to corporate client, like airlines, tourist offices, different book services etc.
4. To observe the market, identity trend and monitor the main competitors. Based on his/her notices he/she creates sales targets depending on the tide of events.
5. To control of expenses and the best possible costs cutting subject belongs to his/her responsibility.
6. To support the overall strategic management of the sales section by establishing effective working relationships with colleagues.
7. To monitor, against agreed targets, the performance of key accounts in conjunction with sales, reservations and to participate actively in the ongoing management of key accounts.
8. Maintain effective working relationships with national sales and revenue management functions to add value to the hotel?s commercial performance
ประกันชีวิต ประกันสุขภาพ (และครอบครัว)
ประกันสังคม
เงินโบนัสตามผลงาน
วันลาพักร้อน
เงินช่วยเหลือ กรณีพนักงาน หรือครอบครัวเสียชีวิต
HANSAR HOTEL BANGKOK
3/250 ซอย มหาดเล็กหลวง 2 ถนน ราชดำริ เเขวง ลุมพิณี เขต ปทุมวัน กรุงเทพ 10330 http://www.hansarhotels.com/ www.hansarbangkok.com/