×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Housekeeping Supervisor

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ไม่จำกัดวุฒิ

เพศ

ชาย

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- MALE only (เพศชายเท่านั้นป
- Minimum 1 years ecperience in the position of Floor Supervisor or Housekeeping Supervisor
- With minimum 3 years experience in the position of Room Attendant
- Able to work under pressure
- Very fast learning
- Be active to learn and work
- Strong leadership & Good team player

รายละเอียดงาน

1. Inspect all guest rooms and ensure all rooms set up & mini bar are met the standard
2. Keep up date & monitor room status
3. Assign daily report with special task
4. Properly handover log book for both previous and next shifts
5. Support hotel?s trainings
6. Monitor MVPN system
7. Support inventories as linen, guest supplies, equipments and etc.
8. Check grooming all talents as per the SOP
9. Ensure all re :fresh talents follow ABC?s housekeeping and EHC standard properly
10. Ensure proper handling of Lost & Found
11. Monitor and provide feedback of individual PMP & implement talent performance appraisals
12. Discipline talent when necessary
13. Prepare talent rosters to meet business demands
14. Respect guest privacy when room is on ?Do not disturb? status
15. Offer all possible assistance to guests and respond to guests request
16. Cleans and supplies guest rooms according to standards and procedures
17. Ensure master keys are keep secure at all times
18. Maintain all equipment in good working condition
19. Keep linen room neat and in good order
20. Strictly responsible for master key control
21. Report any loss or damage of linen, furniture, fixture or equipment
22. Report maintenance deficiencies
23. Provide a courteous and professional service at all times
24. Maintain good working relationships with own associates and all other departments
25. Does turndown service when required
26. Deliver high quality service to guests
27. Ensure guest needs and reasonable requests are met
28. Seek opportunities to continually improve guest service
29. Take appropriate action to resolve guest complaints
30. Up-to date promote the hotel and Aloft service culture
31. Maintain a high level of product and service knowledge in order to explain and sell services and facilities to guests
32. Adhere to the hotel?s security and emergency policies and procedures
33. Adhere to hotel cleaning and maintenance programs
34. Ensure a high level of cleaning is maintained in work area
Carry out other tasks as directed by Housekeeping Manager

สวัสดิการ

- Service Charge
- Gasoline Allowance
- Telephone Allowance
- Meal Allowance (2 meals / day)
- Weekly Day Off (2 days / week)
- Public Holiday
- Annual Leave (vacation)
- uniform
- Social Security
- Group Health Insurance
- Provident Fund
- Training for Skill Development
- Annual Bonus

Service Charge

สิงหาคม 2023 image
13,673.00 บาท
มิถุนายน 2023
image
12,083.00 บาท
กุมภาพันธ์ 2023
image
13,503.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

Aloft Bangkok - Sukhumvit 11

35 Sukhumvit Soi 11, Klongtoey-Nua, Watthana, Bangkok 10110 www.alofthotels.com/bangkoksukhumvit11
ปิดรับสมัครแล้ว