รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 06.02.2020 | Viewers 13,217
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- High-school diploma to degree, or equivalent (university or specialist hospitality or communications school).
- Could be open to atypical profiles.
- Fresh graduated student are welcome
- Knowledge of the hotel environment will be advantage.
- Fluent in the national will be advantage.
- At least 1 years experience in the same position.
- Possesses a positive and cheerful attitude and mature.
- Good command of both written and spoken English & Thai, computer skills are necessary.
- Could be open to atypical profiles.
- Fresh graduated student are welcome
- Knowledge of the hotel environment will be advantage.
- Fluent in the national will be advantage.
- At least 1 years experience in the same position.
- Possesses a positive and cheerful attitude and mature.
- Good command of both written and spoken English & Thai, computer skills are necessary.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Check all arrivals list, contain the best possible guest service standard.
- Prepare the concerned information and guest correspondence to ensure completely checking in.
- Register all arrival guests correctly as required by law And manual update the guests history in file as present.
- Answering the guest questions and requirement during their stay.
- Prepare the concerning guest correspondence to ensure cashiering correctly upon guest departure.
- Ensure cash equivalents are accounted for and balanced at the beginning and end of each shift.
- Prepare the concerned information and guest correspondence to ensure completely checking in.
- Register all arrival guests correctly as required by law And manual update the guests history in file as present.
- Answering the guest questions and requirement during their stay.
- Prepare the concerning guest correspondence to ensure cashiering correctly upon guest departure.
- Ensure cash equivalents are accounted for and balanced at the beginning and end of each shift.
Welfare
สวัสดิการ
- Working 5 Days/Week
- Working 9 Hours (Include Lunch Time)
- Uniform
- Vacation Leave
- Public Holiday 14 Days/Year
- Group Insurance
- Meal
- Provident Fund
หมายเหตุ
สนใจสมัครงานในตำแหน่งนี้ สามารถเข้ามากรอกใบสมัครและสัมภาษณ์เบื้องต้นได้ที่แผนกบุคคล หรือส่ง Resume มาที่ E-Mail : [email protected]
- Working 9 Hours (Include Lunch Time)
- Uniform
- Vacation Leave
- Public Holiday 14 Days/Year
- Group Insurance
- Meal
- Provident Fund
หมายเหตุ
สนใจสมัครงานในตำแหน่งนี้ สามารถเข้ามากรอกใบสมัครและสัมภาษณ์เบื้องต้นได้ที่แผนกบุคคล หรือส่ง Resume มาที่ E-Mail : [email protected]
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |