รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.11.2019 | Viewers 14,369
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
5 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Must be able to speak, read, write and understand English.
- Requires good communication skills, both verbal and written.
- Computer skills
- A background in customer service or hospitality will be advantageous
.
- Requires good communication skills, both verbal and written.
- Computer skills
- A background in customer service or hospitality will be advantageous
.
Job Details
รายละเอียดงาน
POSITION PURPOSE
To welcome guests to the Hotel, answer guest questions and resolve guest problems. To perform check in, check out duties and receive payments for guests.
ESSENTIAL FUNCTIONS
- Ensure prompt, efficient and courteous reception of guests
- Record and administer arrivals and departures
- Full awareness of current daily status of Hotel
- Communication and recording of complaints
- Be aware of daily functions, events, VIP and group arrivals
- Ensure guest- s immediate requirements are catered for
- Awareness of regular guest names & requirements
- Receipt of payments
- Issue safe deposit boxes and allow guest access in accordance with procedures
- To carry out any other duties as required
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |