รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 10.03.2020 | Viewers 9,932
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 30 years old อายุไม่เกิน 30 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
สถานที่ปฏิบัติงาน : บริษัท หลับดี จำกัด (สำนักงานใหญ่)
- Excellence English communication and writing skills
- Minimum 1 year experience in hotel industry, preferably in Reservations and /or Contact Center
- Sales and quality driven approach
- Positive and outgoing team player with flexible schedule
- Hospitable and customer service dedicated
- Passionate to work in fast developing international team
- Quick learner with open for changes
- - CAN DO- attitude and goals orientated
- Excellence English communication and writing skills
- Minimum 1 year experience in hotel industry, preferably in Reservations and /or Contact Center
- Sales and quality driven approach
- Positive and outgoing team player with flexible schedule
- Hospitable and customer service dedicated
- Passionate to work in fast developing international team
- Quick learner with open for changes
- - CAN DO- attitude and goals orientated
Job Details
รายละเอียดงาน
Work location: Lub d Brand Office (Silom soi18)
Take the great opportunity to join one of South East Asia's newest Experience Accommodation with a mix of Shared Accommodation, Private Rooms and amazing public social spaces.
We are young, we love to have fun, we drive amazing guest experiences, and want you to be a part of growing our business. We have 6 properties in Thailand, Cambodia and the Philippines. Be a part of our continued development and expansion.
- Processes reservations by mail, telephone, email, fax or live chat.
- Processes reservations from the sales office, other hotel departments and travel agents
- Knows the types of room available as well as their location and layout
- Knows the selling status, rates and benefits of all package plans
- Knows the credit policy of the hotel and how to code each reservation
- Creates and maintains reservation records by date of arrival and alphabetical listing
- Prepare letters of confirmation
- Communicates reservation information to the front desk
- Processes cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk
- Understand the hotel- s policy on guaranteed reservations and no-shows
- Processes & monitors advance deposits on reservations
- Tracks future room availability on the basis of reservations
- Helps develop room revenue and occupancy forecast
- Handle daily correspondence. Responds to inquiries and makes reservation as needed
- Makes sure that files are kept up to date
- Promotes goodwill by being courteous friendly and helpful to guests, managers and fellow employees
Take the great opportunity to join one of South East Asia's newest Experience Accommodation with a mix of Shared Accommodation, Private Rooms and amazing public social spaces.
We are young, we love to have fun, we drive amazing guest experiences, and want you to be a part of growing our business. We have 6 properties in Thailand, Cambodia and the Philippines. Be a part of our continued development and expansion.
- Processes reservations by mail, telephone, email, fax or live chat.
- Processes reservations from the sales office, other hotel departments and travel agents
- Knows the types of room available as well as their location and layout
- Knows the selling status, rates and benefits of all package plans
- Knows the credit policy of the hotel and how to code each reservation
- Creates and maintains reservation records by date of arrival and alphabetical listing
- Prepare letters of confirmation
- Communicates reservation information to the front desk
- Processes cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk
- Understand the hotel- s policy on guaranteed reservations and no-shows
- Processes & monitors advance deposits on reservations
- Tracks future room availability on the basis of reservations
- Helps develop room revenue and occupancy forecast
- Handle daily correspondence. Responds to inquiries and makes reservation as needed
- Makes sure that files are kept up to date
- Promotes goodwill by being courteous friendly and helpful to guests, managers and fellow employees
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ปีละ 16 วัน (สำหรับปี 2020)
- สิทธิ์ลาวันเกิด 1 วัน
- สิทธิ์ลาพักร้อน 10 - 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน) ใช้ได้ทันทีหลังผ่านทดลองงาน
- สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
- ประกันภัยกลุ่ม(ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และประกันชีวิต)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัวทั้งหลับดีในประเทศไทย ณ กรุงเทพ ภูเก็ต และ สมุย, เสียมราฐ (กัมพูชา), มากาติ (ฟิลิปปินส์)
- ห้องพัก และ รับประทานอาหารอาหารได้ในราคาพิเศษสำหรับโรงแรมในเครือโรงแรมนารายณ์ (Narai Hotel Group)
ฯลฯ
- สิทธิ์ลาวันเกิด 1 วัน
- สิทธิ์ลาพักร้อน 10 - 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน) ใช้ได้ทันทีหลังผ่านทดลองงาน
- สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
- ประกันภัยกลุ่ม(ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และประกันชีวิต)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัวทั้งหลับดีในประเทศไทย ณ กรุงเทพ ภูเก็ต และ สมุย, เสียมราฐ (กัมพูชา), มากาติ (ฟิลิปปินส์)
- ห้องพัก และ รับประทานอาหารอาหารได้ในราคาพิเศษสำหรับโรงแรมในเครือโรงแรมนารายณ์ (Narai Hotel Group)
ฯลฯ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |