ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
Assistant Front Office Manager [โรงแรมไมด้างามวงศ์วาน]
Mida Hospitality Group
สถานที่ทำงาน : นนทบุรี
หรือ
ปวส
ไม่จำกัด
full-time
KNOWLEDGE AND SKILL REQUIREMENTS
a) Education: Diploma or Bachelor /G.E.D. equivalent
b) Skill and Knowledge: Customer Service Orientated, Problem Solving Skills, Reservation and E-commerce skill
c) Years of experience: 2 ? 3 years of relevant experience with related supervisory experience is required at least 2 years
d) Interpersonal skill
Communication skill: Telephone Etiquette Skills.
English ability: English & Thai Language Proficiency.
e) Other special requirements skill: Safety Orientated, Adaptability/Flexibility, Stress Tolerance
Oversees all hotel and Front office operations, ensuring that the highest levels of hospitality and service are provided during shifts. Represents hotel management in resolving any guest or hotel related situation. Personally assists in resolving any issues and completing tasks. Handle Hotel reservation and Control room allotment both OTA and Agent.
Welfare & Benefits
6 days off per month
Meal allowance
Social Security
Public Holidays
ไม่ข้อมูล
the FAH
The FAH Silom 128/10-11 Soi Silom 6, Silom Road Suriyawong Bangrak Bangkok Thailand 10500 Tel : +66-2 234-2555 เดอะฟ้า สีลม ที่อยู่ ซอยสีลม 6 ถนนสีลม แขวงสุริยวงศ์ เขตบางรัก กรุงเทพมหานคร 10500 โทร 02 234 2555 hotel.thefah.com