×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Assistant Training Manager (Lub d Brand Office)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Qualifications

- Bachelor Degree or higher in any field.

- At least 8 years professional training & development experience is required for Assistant Manager and 5 years for supervisor level in hospitality or related industry

- Proficiency in MS office, advanced knowledge in excel

- Strong communication and able to work with all levels within organization

- Able to work independent and under pressure with positive attitude

- Possess great initiative and positive thinking

- Excellent command of English

- Able to travel to upcountry as planned

รายละเอียดงาน

Job Details:

- Find out and analyst training needs in line with business needs and individual needs

- Summarize, design course syllabus and distribute approved yearly training & development plan to all employee level for further preparation

- Arrange both functional and management training & development program as planned

- Summarize and submit training & development assessment, training expense to relevant department

- Monthly submit completed training & development program to Skill Development Department.

- Facilitate mandatory training i.e first Aids, fire Drill & Evacuation, Team Building as planned.

- Initiate new learning & development methodology and tools

- Quarterly follow up action result after training & development program completion

- Periodically develop and organize training manuals, multimedia visual aids and other learning materials in line with course syllabus and training methodology.

- Conduct Induction Program

- Periodically update training & development procedure

- Control training & development expense in line with training budget

- Contact and coordinate with public training company to nominate employee to public training class

- Submit quarterly training report to HR Director and EXCOM

- Facilitate English Course in place as needed.

- Contact with Educational Institute for internship program and administer and follow up internship program

- Monthly submit training & development result report to HR Director

- Review and update internal & external training & development process and procedure

สวัสดิการ

- 5days work/week
- Annual leave (10 - 15 days) upon years of services
- Wedding Leave and Gift
- Birthday Leave
- Child Birth Gift
- 15 days of Public Holiday
- Uniform
- Group life & Health Insurance
- Annual Physical Check Up
- Provident fund
- Lub d Hostel Stay Benefit

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Lub d

บริษัท หลับดี จำกัด เลขที่ 224 ห้องที่6 ชั้นที่1และ2 ซอยสีลม 18 ถนนสีลม แขวงสุริยวงศ์ เขตบางรัก กทม. ๅ0500 www.lubd.com
ปิดรับสมัครแล้ว