×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Service Agent

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

หญิง

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- At least Bachelor degree in any field
- New graduate who taken internship in related field or at least 1 year experience in front office
- Good inter-personality skill and outgoing, friendly
- Strong in English communication skill
- Strong in problem solving skills, and execution of work
- Computer literate

รายละเอียดงาน

- Monitor daily arrivals, departures, VIP list ensuring all requests are carried out wherever possible and all realistic expectations are met and ensure all reservations are honored.
- To anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.
- Have a complete knowledge of hotel policies and procedures.
- Report health, safety, and security hazards to the assistant manager-front office, and/or manager on duty.
- Ensure working area is clean and tidy at all times.
- All calls must be answered within 3 rings. Answer the phone in a clear and courteous voice and not rush. Hotel standards of receiving incoming calls must be followed.
- Ensure recognition of guests when they call from rooms.
-To perform check-in, check-out and cashiering for hotel guests.

สวัสดิการ

- Day off 8 days / month
- Service Charge
- Public Holiday 15 days/year
- Annual leave 10 days / year
- Meals
- Uniforms
- Life insurance & Health insurance
- Training Development
- Social Security
- Provident Fund

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

-

- -
ปิดรับสมัครแล้ว