×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Service Agent

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Customer service oriented and ability for multitasking.
- Strong in interpersonal skill, positive attitude, polite manner.
- Fluent in English.
- Be able to work as a shift schedule and well time management.
- Basic computer skill and familiar with Opera system is advantage.
- Degree in Hospitality Management or relevant qualification is advantage.

รายละเอียดงาน

The Guest Service Agent holds a key position by providing the first impression we give our guests. The position necessitates being an information giver, receiver, diplomat, problem solver, salesperson, hotel representative, public relations agent, coordinator of activities and accountant with the utmost politeness, efficiency and friendliness.

สวัสดิการ

1. 5 Days Work/Week
2. Night Shift Allowance
3. Meals & Uniform
4. Social Security
5. Provident Fund
6. Group Insurance
7. Annual Physical Check up
8. 50% discount for food and beverage
9. Associates rooms rate discount for Marriott Thailand
10. Recognition Program
11.Car Parking

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Marriott Executive Apartments Sathorn Vista-Bangkok

เลขที่ 1 ซ.สวนพลู ถ.สาทร แขวงทุ่งมหาเมฆ เขตสาทร www.marriott.com/careers
ปิดรับสมัครแล้ว