ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปวส
ไม่จำกัด
full-time
- มีประสบการณ์ในการทำงานด้านโรงแรมหรือในส่วนของพนักงานต้อนรับ
Significant work experience managing guest service tasks, in a hotel/reception preferably.
- สื่อสารภาษาอังกฤษได้ดี
Fluent in English.
- จัดการปัญหาเฉพาะหน้าได้ดี และอดทนต่อแรงกดดัน
Highly organized, able to multitask, prioritize and work under pressure
- มีใจรักการบริการ
Service mind
- ให้การต้อนรับผู้เข้าพัก รวมถึงตอบคำถามต่างๆ ที่ผู้เข้าพักสอบถาม ตามลำดับ
Greet hotel guests, answer they inquiries and/or concerns and Maintain front desk in order
- จัดการระบบการจองห้องพักแบบออนไลน์ รวมถึงการจองห้องพักผ่านโทรศัพท์
Operate computer programs and phone system
- จัดเก็บข้อมูลต่างๆ ของผู้เข้าพัก
Maintain guest records and book reservations
- จัดทำรายงานทางการเงินสำหรับการเข้าพักในแต่ละวัน
Conclude basic cashier and bookkeeping responsibilities
- แก้ไขปัญหาเบื้องต้นเมื่อผู้เข้าพักแจ้ง หรือขอความช่วยเหลือ
Contact staff necessary to solve problems if challenges arise, guarantying guest comfort
- ประกันสังคม SSO
- เซอร์วิสชาร์ท Service charge
- วัดหยุดประจำสัปดาห์ Day off
ไม่ข้อมูล
KhaosanArt Hotel
46. 76-76 1/3 Pra Athit Road, Chana Songkhram, Pranakorn, Bangkok 1020 http://www.khaosanarthotel.com/