ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Bachelor's Degree in any related field.
- At least 1 year of experience in Call Center.
- Good command in English and Computer literacy (MS.Office)
- Have a good service mind and Good team player.
- Time management and Problem solving skills.
- Customer Focus, Data Entry and Multi-tasking skills
- Able to work in shift.
- Determines requirements by working with customers.
- Answers inquiries by clarifying desired information; researching, locating, and providing information.
- Resolves problems by clarifying issues; researching and exploring answers and alternative solutions; implementing solutions; escalating unresolved problems.
- Maintains call center database by entering information.
สนใจสมัครงาน ติดต่อ
คุณ เดชาธร
โทร: 084-3878513
Email : [email protected]
- เครื่องเเบบพนักงาน
- ประกันชีวิต
- ประกันสุขภาพ, ประกันอุบัติเหตุ
- ตามข้อตกลงของบริษัท
ไม่ข้อมูล
(ยกเลิก) Sodexo (Thailand) Ltd.
23/52-54 Sorachai Building, 17th Floor., Soi Sukhumvit 63, Sukhumvit Road, Klongtan Nua, Vadhana Bangkok, Thailand http://th.sodexo.com/