ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Male or female not over 35 years old and Thai Nationality
- Bachelor's degree level; additional certification is a plus
- Proven work experience as a Front desk supervisor or Reception supervisor or higher for at least 3-5 years
- Thorough knowledge of customer service, office management and booking procedures
- Proficiency in English (oral and written)
- Solid knowledge of MS Office, particularly Excel and Word; having a knowledge in Amadeus is a big plus
- Excellent communication and people skills
- Good organizational and multitasking abilities
- Problem-solving skills
We are looking for a Front office manager to manage our front desk area. You will act as the ?face? of the company and ensure visitors receive a heartwarming welcome. You will also coordinate all front desk activities, including calls, reservations and guests services.
As a Front office manager, you should combine a pleasant personality with a dynamic professional attitude to supervise and lead our team. Our ideal candidate can deal efficiently with complaints and has a solid customer service approach.
Ultimately, you should be able to ensure our front desk provides professional and friendly service to the customers.
Responsibilities
- Ensure front desk is tidy and has all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and informative leaflets)
- Train, supervise and support office staff, including receptionists, security guards and call center agents
- Schedule shifts
- Ensure timely and accurate customer service
- Handle complaints and specific customers requests
- Troubleshoot emergencies
- Monitor stock and order office supplies
- Ensure proper mail distribution
- Prepare and monitor office budget
- Keep updated records of office expenses and costs
- Ensure company?s policies and security requirements are met
- วันหยุด 6 วันต่อเดือน
- Service Charge
- Duty Meal
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- เครื่องแบบและชุดยูนิฟอร์มพนักงาน
- กองทุนประกันสังคม / กองทุนเงินทดแทน
- เงินช่วยเหลือพนักงาน คลอดบุตร, งานสมรส, งานฌาปนกิจฯ
- เงินช่วยเหลือกรณีพนักงานเสียชีวิต หรือครอบครัวพนักงานเสียชีวิต
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี 6-15 วัน (ตามอายุงาน)
- กิจกรรมพนักงาน เช่น งานเลี้ยงวันเกิดประจำเดือน , งานเลี้ยงปีใหม่ฯ
- เงินบำเหน็จเกษียณอายุ
- สวัสดิการของเยี่ยมพนักงาน
- ฝึกอบรมพัฒนาความรู้
** หมายเหตุ: สวัสดิการเฉพาะพนักงานในธุรกิจโรงแรมและร้านอาหารเท่านั้น
ไม่ข้อมูล
Arawana Regency Park
12/3 Soi Sukhumvit 22 Sukhumvit Road Khlongtoei Khlongtoei Bangkok 10110 www.arawanagroup.com