รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.03.2024 | Viewers 3,785
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Prachin Buri
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
7 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- เพศ: ชาย/หญิง
- อายุ: 30-45ปี
- มีประสบการณ์ด้านงานต้อนรับอย่างน้อย 5 ปีขึ้นไป
- มีความรู้เรื่อง OTA , online , social media
- มีความรู้เรื่อง reservation
- อายุ: 30-45ปี
- มีประสบการณ์ด้านงานต้อนรับอย่างน้อย 5 ปีขึ้นไป
- มีความรู้เรื่อง OTA , online , social media
- มีความรู้เรื่อง reservation
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Teaches and enforces all existing and new policies and procedures
2. Maintains proper staffing in all Front Office areas.
3. Constantly seek new ways to increase room revenue and occupancy.
4. Hires and terminates employees properly.
5. Trains and develops all Front Office personnel.
6. Completes all appraisal forms accurately and on time.
7. Constantly monitors Front Office communications, morale, and motivation.
8. Monitors appearance of guest contact employee.
9. Conducts monthly departmental meetings, bi-weekly supervisor meetings and monthly individual rap sessions.
10. Fully develops hourly employee personnel for promotion.
11. Supervises delegated responsibilities and follow up.
12. Maintains all equipment and keep complete supplies inventory.
13. Maintains an active posture in total property operations.
14. Closely monitors inter-departmental communications.
15. Takes an active part in property budgeting process and subsequent quarterly projections.
2. Maintains proper staffing in all Front Office areas.
3. Constantly seek new ways to increase room revenue and occupancy.
4. Hires and terminates employees properly.
5. Trains and develops all Front Office personnel.
6. Completes all appraisal forms accurately and on time.
7. Constantly monitors Front Office communications, morale, and motivation.
8. Monitors appearance of guest contact employee.
9. Conducts monthly departmental meetings, bi-weekly supervisor meetings and monthly individual rap sessions.
10. Fully develops hourly employee personnel for promotion.
11. Supervises delegated responsibilities and follow up.
12. Maintains all equipment and keep complete supplies inventory.
13. Maintains an active posture in total property operations.
14. Closely monitors inter-departmental communications.
15. Takes an active part in property budgeting process and subsequent quarterly projections.
Welfare
สวัสดิการ
*Staff Housing.
*Officer Check.
*Service Charge
*Group life insurance.
*Public holiday 14 days/year.
*Vacation 14 days/years.
*Day off 6 days/month.
*Officer Check.
*Service Charge
*Group life insurance.
*Public holiday 14 days/year.
*Vacation 14 days/years.
*Day off 6 days/month.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024 |
Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
02.04.2024 |
Purchasing Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
02.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานแผนกบัญชี จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |