ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
Assistant Human Resource Manager (โรงแรมเคป พันวา ภูเก็ต)
บริษัท เกษมกิจ จำกัด
สถานที่ทำงาน : ภูเก็ต
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
1-3 years of relevant prior experience working within a HR Office.
Supporting the processing of payroll, which includes ensuring vacation and sick time are tracked in the system.
Answering payroll questions.
Facilitating resolutions to any payroll errors.
Participating in benefits tasks, such as claim resolutions, reconciling benefits statements, and approving invoices for payment.
Please email your CV?s to
[email protected]
SSO,Group Insurance, Lunch meal
Panthera Group Ltd.
1/41-43 ถนนสุขุมวิท 39 แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 www.panthera-group.com/