×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

(Lub d Samui) Super host (Front Desk Supervisor)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

ไม่ระบุ

รายละเอียดงาน

Take the great opportunity to join one of South East Asia's newest Experience Accommodation with a mix of Shared Accommodation, Private Rooms and amazing public social spaces.

We are young, we love to have fun, we drive amazing guest experiences, and want you to be a part of growing our business. We have 6 properties in Thailand, Cambodia and the Philippines. Be a part of our continued development and expansion.

? Super Hosts are able to train new hosts on how touse the PMS system and reports required.
? Super Hosts create, make, lead & participate withour guests in the activities we offer. Create newactivity programs and share.
? You are to lead the forecasting of all F&B sellingitems, along with stationary and then order as required for the operation. Keeping detailed reports on this to ensure all items available.
? As a scout leader know the neighbourhood & the location better than hosts. Share your knowledge & experience with guests & the hosts.
? Attends to guest?s complaints, inquiries and requests, and refer problems to Assistant Manager if unable to assist. You are empowered to solve the problem as a Super Host.
? Responsible for the daily role of the Hosts, ensuring they are following the requirements of their job description & SOP?s.
? As a Super Host you are a troubleshooter, positioning yourself within the hostel where guest needs are. Support the F&B & reception as needed, and guest requests as needed. You lead the team & yourself to meet the guest needs.
? Super Hosts are the guardians of the I-wish program, collecting guest feedback, sharing the information and support action plans to resolve guest?s issues or to share positive feedback.
? Support the scheduling of Hosts & team with the Assistant Manager.

สวัสดิการ

- วันหยุด 2 วัน/สัปดาห์ (หรือตามตารางการทำงาน)
- การันตีเซอร์วิสชาร์จ 4,000 บาท
- เงินช่วยค่าเช่าบ้านทุกตำแหน่ง 1,000 บาท
- เงินอินเซนทีฟ (ตามเงื่อนไขที่บริษัทกำหนด)
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ปีละ 16 วัน (สำหรับปี 2018)
- สิทธิ์ลาพักร้อน 10 ? 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน) ใช้ได้ทันทีหลังผ่านทดลองงาน
- สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
- ประกันภัยกลุ่ม(ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และประกันชีวิต)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัวทั้งหลับดีในประเทศไทย ณ กรุงเทพ ภูเก็ต และ สมุย, เสียมราฐ (กัมพูชา), มากาติ (ฟิลิปปินส์)
- ห้องพัก และ รับประทานอาหารอาหารได้ในราคาพิเศษสำหรับโรงแรมในเครือโรงแรมนารายณ์ (Narai Hotel Group)

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Lub d

บริษัท หลับดี จำกัด เลขที่ 224 ห้องที่6 ชั้นที่1และ2 ซอยสีลม 18 ถนนสีลม แขวงสุริยวงศ์ เขตบางรัก กทม. ๅ0500 www.lubd.com
ปิดรับสมัครแล้ว