×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Assistant Front Office Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกต้อนรับ)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Bachelors' Degree in Hospitality field or related fields.
- Minimum 2 to 3 years work experience as Guest Service Assistant
- Have good English communication skills
- Good customer relations skill
- Pleasant personality with good communication and interpersonal skills
- Knowledge of all hotel operations
- Leadership and management skills
- Hard worker and good team player.
- Dynamic, energetic and self-motivated professional.
- Service-oriented with good attention to details.
- Good computer knowledge and PMS Opera
- Ability to work under pressure
- Good solve the problems

รายละเอียดงาน

- Ensure Outstanding customer care at all times.
- Responds to telephone and in-person inquiries regarding reservations, hotel information and guest concerns.
- Uses suggestive selling techniques to sell room nights, increase occupancy and revenue.
- Supervise daily shift process ensuring all team members adhere to standard operating procedures.
- Train, direct the work of, resolve issues/problems and coach and counsel the front desk team members to ensure a quality operation.
- Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
- Adhere to company credit limit / floor limit policies.
- Allocate rooms to expected arrivals after checking the guests preferences and special requests.
- Build strong relationships and liaise with all other department's especially housekeeping, reservations etc.
- Controls cash transactions at the front desk and maintains complete responsibility for personal bank as specified by hotel bank agreement policy.
- Ensures safety by following guest check in and security procedures and reporting suspicious activity to security, manager, or MOD.
- Assist all departments in servicing the guests during high volume periods.
- Takes responsibility in the absence of the Duty Manager / Front office manager

สวัสดิการ

-Floating service charge
-2 day -off a week
-Day off-birthday and birthday gift
-Public holiday 15 days
-Annual leave 6-15 days (depending on employee level and years of service)
-2 duty meals per day
-Group Insurance
-Social Security benefits
-Annual check up
-Uniform and laundry service
-Staff New Year party and other activities


Service Charge

กันยายน 2023 image
8,232.61 บาท
เมษายน 2023
image
15,108.81 บาท
สิงหาคม 2022
image
11,349.40 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Orapin Sujittosakul email telephone

MASON HOTEL

285 M.3 Najomtien, Sattahip, Chonburi 20250 www.masonpattaya.com
ปิดรับสมัครแล้ว