×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Communication Manager (Guest Service Center Manager)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- 3-5 years working experience as Communication Supervisor in a 4-5 stars hotel
- Pleasant personality, service mind, good communication skills, able to work under pressure, good physical condition - Knowled of PABX and Telephone System is Required

รายละเอียดงาน

You provide the telephone link between external and internal callers. You greet and identify callers and connect them by looking for the number of the person in question on a file or internal directory. You put the caller on hold when the phone is engaged. You are also an initial information point for the public. It the person requested is not answering their phone, you take a message or pass the caller to a voicemail or a secretary. You also answer external requests for information. You can provide information on the company (opening hours, visitors' access, Website address?).

สวัสดิการ

- 2 Days off per week
- Public Holiday / Vacation
- Uniform
- Social Security
- Medical Insurance
- Life Insurance
- Provident Fund
- Annual Physical Check up

Service Charge

พฤศจิกายน 2019 image
14,000.00 บาท
มีนาคม 2019
image
15,500.00 บาท
กุมภาพันธ์ 2019
image
14,800.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

โรงแรมพูลแมน กรุงเทพ แกรนด์ สุขุมวิท

บริษัท ฟีน่า เอ็ซเทท จำกัด เลขที่ 30 ถ.สุขุมวิท 21 (อโศก) แขวงคลองเตยเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพฯ 10110
ปิดรับสมัครแล้ว