ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
?Bachelor?s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
Essential Duties and Responsibilities ? (Key Activities of the role)
?Monitors competitors activities and assists in marketing intelligence
?Refers sales leads to appropriate personnel within the InterContinental Hotels Group
?Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
?Services existing business through management of account bases
?Sell all facets of the hotel
?Manage the corporate head office and the preferred hotel history for that company
?Develop and maintain a regular pattern of sales calls, meeting with principals of target market
?Provides direction on, and conducts market research and analysis
?Develops and maintains contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/convention bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to Hotel business
?Builds profile within local market place through attendance at various events and local market place
?Conduct client interviews
?Entertain clients
?Plan and conduct familiarization tours and site inspections
?Travel when required to promote the hotel and develop potential business
?Maintain regular contact with the IHG hotels in your region and the regional reservation office
?Monitors existing business and inputs into sales strategy meetings to maximize business
?Grows existing business and establishes and pursues leads which will develop business
?Interfaces with operations on a timely basis
?Initiates and prepares tenders for business
?Assesses sales and marketing data
?Assists with the preparation of new products and services
?Assists in the evaluation of sales and mar keting activities
?Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
?Implement direction from Director of Sales and Marketing and Regional Managers
?Liaison with advertising agency
?Stock control of collateral
?Collateral input
?Execute advertising/creative briefs in a timely manner
?Works with superior on manpower planning and management needs
?Works with superior in the preparation and management of the Department?s budget
สวัสดิการมากมาย เช่น?
Service Charge 100% (เดือนสิงหาคม 13,063 บาท)
เฉลี่ยทั้งปี 2017 คือ 13,600บาท
- ทำงานวันละ 9 ชม. (รวมเวลาพัก) ทำ 8 ชม. เบรค 1 ชม.
- ทำงาน 5 วันต่อสัปดาห์ หยุด 8 วันต่อเดือน
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี, วันหยุดนักขัตฤกษ์, วันหยุดประจำวันเกิด
- อาหาร 3 มื้อต่อวัน
- เครื่องแบบพนักงาน 3 ชุด
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ประกันสุขภาพ/ ประกันชีวิต
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ส่วนลดอาหารและเครื่องดื่ม 50% สำหรับโรงแรม Holiday Inn Pataya
- ส่วนลดค่าห้องพักในเครื่อโรงแรม IHG สำหรับพนักงาน
- การฝึกอบรม
- กิจกรรมพนักงาน
ไม่ข้อมูล
Holidayinn Pattaya
463/68 , 463/99 ถ.พัทยาสาย 1 ต.หนองปรือ อ.บางละมุง จ.ชลบุรี 20150 www.holidayinn.com/pattaya