×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

F&B Service Attendant

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

มัธยมศึกษาตอนปลาย

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

ไม่ระบุ

รายละเอียดงาน

Duties & Responsibilities:

? To execute all mise-en-place duties and responsibilities as directed on time, according to the predetermined standards.

? To engage in food & beverage service delivery as per the predetermined standards and sequence.

? To have thorough knowledge of the menu, drinks list and wine list and to be able to respond to guest inquiries and to up-sell appropriate food & beverage items.

? To ensure that guests expectations are met or exceeded by providing an efficient, friendly and attentive service.

? Liaises with kitchen, stewarding, bars and housekeeping in operational matters to ensure the operation runs smoothly.

? Collects and delivers laundry according to resort procedure.

? Checks and collects supplies from the stores according to resort procedure.

? Maximizes revenue in the outlet by implementing up-selling procedures.

? Help maintain the outlet in top physical condition by reporting any engineering or housekeeping defects to supervisors.

? Helps maintain standards of cleanliness by carrying out front and heart of house cleaning duties as directed.

? Handles customer complaints if possible, or reports them to supervisors.

? Contributes to the morale and team spirit of the resort by maintaining effective relationships with colleagues.

? Performs additional duties as directed by supervisors. These may include duties at any Evason Resort.

? Makes appropriate suggestions and recommendations to supervisors for the general improvement of the resort.

? Is fully conversant with all health and safety, fires and emergency procedures.

? Maintains a high standard of personal hygiene, dress, uniform, and body language.

? Is polite and professional in any situation where the image or reputation of the hotel is represented.

? Attends meetings and training as required by supervisors.

? Ensures that all activities are carried out honestly, ethically, and within the parameters of local law.

สวัสดิการ

-

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

ปิดรับสมัครแล้ว