ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ไม่จำกัดวุฒิ
ไม่จำกัด
full-time
-Good communication both Thai and English
-Very good personality
-Be Proactive, high responsibility
-Good attitude and service minded
-Able to work nights, weekends and holidays
- Handle cash transactions with customers using cash registers
- Issue receipts, refunds, change or tickets
- Resolve customer complaints, guide them and provide relevant information
- Greet customers when entering or leaving establishments
- Keep reports of transactions
- Pleasantly deal with customers to ensure satisfaction
-
ไม่ข้อมูล
SOHO HOSPITALITY CO.,LTD
75/36,75/37 อาคารโอเชี่ยนทาวเวอร์ 2 ชั้น 21 ซอยสุขุมวิท 19 (วัฒนา) ถนนสุขุมวิท 21 แขวงคลองเตยเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 sohohospitality.com