ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
1.Bachelor degree in related filed with minimum 2 years of experience in HR role
2.Pleasant personality and with good communication skills; well in English communication.
3.Computer literate, familiar with Microsoft Office applications Possess a positive mindset, Work well under pressure and able to work in a challenging and fast-paced environment.
4.Good team player, Service minded, and high responsibility.
5.Can do attitude.
6.Good knowledge in labor law and related labor government regulations.
Job Description
?Acts as a single point of the contact for the employees and management in the business units
?Oversee daily operations of the HR department and ensure all HR operations adhere to legal standards
?Responsible for the implementation of Attendant processes, recruitment coordination, employee welfare & benefits.
?To coordinate and align with other departments in line with company's strategy.
?Assist in organizing staff activities as well as corporate communication.
?To develop, maintain, implement, communicate and administer the Company?s human resources policies.
?Perform other Human Resource & Administration related tasks.
?Assist the routine and ad hoc duties of the direct supervisor.
?Ensure all HR operations adhere to legal standards.
?Ensure that On and off-boarding process is completed upon staff hiring & resignation.
- เงินเดือน
- เซอร์วิสชาร์จ
- อาหารพนักงาน
- ซักรีดยูนิฟอร์ม
- วันหยุดสัปดาห์ละ 1 วัน
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี
- วันหยุดนักขัตฤกษ์
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
- ประกันอุบัติเหตุกลุ่ม
- ประกันสังคม
- โบนัสประจำปี
ไม่ข้อมูล
PTS Group
164/1 Moo5 Pattaya - Naklua Road , Naklua, Banglamung. Chonburi 20150