ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Male or female, Thai Nationality.
- Bachelor degree in Marketing, Business Development or any related fields
- At least 3 years- experience in Sales of Service Residence is a plus.
- Excellent of English both speaking and writing.
- Pleasant personality, excellent organizational, presentation and communication skill.
- Development of new business from direct sales ie. Walk-ins, telephone enquiries according to coverage areas.
- Perform sales blitzing as planned.
- Submit weekly sales call plan/report and forecasted sales on time.
- Responsible for keeping account management record up to date.
- To reply to enquiry on time and be attentive to customers request.
- Follow-up with corporate clients on renewal of leases.
- Liaison effectively with respective departments staff eg. Reservation, guest service officer, housekeeping and maintenance.
- Feedback on client- s experience and competitor- s activities and market trends.
- Attend daily/weekly/monthly sales meeting and other related meeting as when required.
- Conducted show apartments and facilities.
- Assist accounts in collection of overdue payments, security deposits and overdue rental.
- Responsible for updating and maintaining mailing list
- To take charge of guest services program on rotation basis.
- Perform any other duties that may be delegated from time to time.
- Must be actively involved for in house activities and present positive attitude.
-ประกันสังคม
-ประกันชีวิตกลุ่ม
-กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
-เงินโบนัสประจำปี
-ปรับค่าจ้างประจำปี
-เงินช่วยเหลือกรณีพนักงาน/ ญาติเสียชีวิต ตามนโยบายบริษัทฯ
-ของเยี่ยมกรณีคลอดบุตร/เข้ารักษาตัวที่โรงพยาบาล
-เงิน Service Charge ขึ้นอยู่กับผลประกอบการของบริษัทฯ
-ค่าอาหาร
-uniform
-วันหยุดประจำสัปดาห์
-วันลาพักร้อน
Ascott International Management (Thailand) Ltd.
No. 219/13, Asoke Tower 5th floor Soi Sukhumvit 21, Asoke Rd., Khlong Toei Nuae, Watthana, Bangkok 10110, Thailand www.the-ascott.com