ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
-Strong phone contact handling skills and active listening.
-Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.
-Excellent communication and presentation skills.
-Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively.
-Positive attitude, detail and customer oriented with good multitasking, organizational ability and excellent communication skills.
-Responsible for maintaining a high level of professionalism with clients and working to establish a positive rapport with every caller.
-Update customer information in the customer service database during and after each call.
-Work with the management team to stay updated on product knowledge and be informed of any changes in company policies.
-Managing large amounts of incoming calls and customer service inquiries.
-Identifying and assessing customers? needs to achieve satisfaction.
-Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication.
-Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
-Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
-Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
-Follow communication procedures, guidelines and policies
- ชุดยูนิฟอร์ม (สำหรับในส่วนบริการ)
- ประกันสังคมตามกฎหมายกำหนด
- Service Charge
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ (Public holidayDay)
- สิทธิการหยุดพักร้อน
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ฝึกอบรม
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
- ตู้ล็อกเกอร์พนักงาน
- เงินช่วยเหลือบุคคลในครอบครัวเสียชีวิต
(สามี, ภรรยา , บุตร )
ไม่ข้อมูล
Yunomori Onsen & Spa
สาขาสุขุมวิม A-Square 120/5 ซอยสุขุมวิท 26 แขวงคลองเตย เขตคลองเตย กรุงเทพมหานคร สาขาสาทร ซอยสาทรซอย 10 เขตบางรัก กทม สาขาพัทยา ถนนเทพประสิทธิ์ บางละมุง www.yunomorionsen.com/