×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Experience Manager ( Ibis Bangkok Impact)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Excellent communication in both English and Thai, Chinese would be a plus.
Problem-solving skills. Ability to assess, analyze and make decision on difficult situations.
Well organized and attention to details.
Team player, with an outgoing personality ? Energetic

รายละเอียดงาน

We are looking for a passionate heartist to lead the hotel team providing guests with a memorable experience.
Focus on driving guest experience using the tools and vision of ACCOR.
ACDC champion who displays a great heartist spirit, team player whom through their outgoing personality builds a connection with guests and installs a culture of loyalty.
Works closely with all operational departments, training the team to engage and gather information on guest preference.
Able to analyze areas of improvement and propose solutions.
Maintain the team up to date and monitor the performance using Voice Of the Guest system.

สวัสดิการ

-

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

------

เลขที่ 94 อิมแพ็ค เมืองทองธานี ถ.ป๊อปปูล่า ต.บ้านใหม่ อ.ปากเกร็ด novotelbangkokimpact.com
ปิดรับสมัครแล้ว