×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Assistant Director of Events & Catering

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Proven experience as Event Manager Skilled.
- Strong Group Sales ability.
- Process motivational leader skill, high energy, entrepreneurial spirit.
- Clear concise written and verbal communication skills in English.
- Good interpersonal skills.

รายละเอียดงาน

- Follow up all other details for the function room and work closely with account managers/ Reactive Sales.
- Responsible for finding outside catering events to all concern areas.
- Reviewing the BEO and action plan prepared the Events Coordinator, Account Manager and Reactive Sales and coordinating this with other departments.
- Conducting BEO meetings with other concerned departments.
- Provide a forecast report on all function space monthly.
- Control the function space and space block. Managing the event selection base on yielding of the revenue.
- Responsible for achieving the Banquet budget.
- Coaches, Mentors, and guides the Event Coordinator.

สวัสดิการ

- 2 Days Off per week
- Free meals at work
- Social Security & Group Insurance
- Service Charge
- Provident Fund
- Career Training and Career Development Plan
- Accor Bienvenue benefit, the special rate at
AccorHotels for you.

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Novotel Bangkok Sukhumvit 20

Novotel Bangkok Sukhumvit 20 19/9 Sukhumvit 20, Sukhumvit Rd., Klongtoey, Klongtoey, Bangkok 10110
ปิดรับสมัครแล้ว