ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาโท
ไม่จำกัด
full-time
Master/ Bachelor?s degree in any field
Experience between 3-10 years
Flexible and able to work independently.
Good personality and problem-solving skills.
Excellent service minded and interpersonal skills
MS Office Skill (Word, Excel, Power Point)
Good command in spoken and written English (TOEIC scores > 500)
To attend all sales enquiries / activities.
To follow up on sale status.
To handle correspondence relating to customers.
To attend and solve problems advising from sales enquiries.
General administrative work relating to sales activities (quotation, agreement, report, correspondence, etc.)
Coordinate / Process with other departments.
ค่าใช้จ่ายในการเดินทาง
ประกันชีวิต
ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน
บริการรถรับส่งพนักงาน
ประกันสุขภาพ
เงินโบนัสตามผลงาน
ประกันสังคม
สิทธิการเบิกค่าทันตกรรม
ค่าทำงานล่วงเวลา
ไม่ข้อมูล
บริษัท สยามสินธร จำกัด
อาคารสินธร ทาวเวอร์ 1 ชั้น 4 130-132 ถนนวิทยุ แขวง ลุมพินี เขต ปทุมวัน กรุงเทพมหานคร 10330 https://siamsindhorn.com/th/aboutus