ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
Assistant Human Resource Manager (โรงแรมเคป พันวา ภูเก็ต)
บริษัท เกษมกิจ จำกัด
สถานที่ทำงาน : ภูเก็ต
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
ไม่ระบุ
Recruitment
? Weekly update vacant position.
? Interview rank & files level by phone and pre-screen interview in person before propose to department head.
? Set up the interview appointment, send an interview confirmation by email and set up in calendar to concerned people.
Benefits & Welfare
? Travel insurance
? Welfare for staffs
? Provident fund
? Group insurance
? Yearly Medical Check up
Branches
? Assist to review all documents in from branch.
? Assist to update vacant position through recruitment channel.
Pre-Opening Project
? Site survey to collect data for Pre-Opening project.
? Estimate, prepare and consolidate data for travelling expenses, employee health checkup, salary and benefits for drafting budget for Pre-Opening project and send monthly update budget to project team.
? Recruitment
? Contract and table of benefits preparation for Pre-Opening team.
? Reimburse for all expenses occur the Pre-Opening trip.
Employee Relations
? Monthly visit at Bangkok branch.
? Arrange the annual Company?s Annual Merit and staff party.
? Do Salary & Benefits survey with the competitors.
? Prepare monthly exit interview report and turnover report.
? Prepare and summarize report for staff survey.
? Regularly communicates with staff and maintains good relations.
HR Administrator
? Preparing all stuff for new hire staff before start date: E-mail address, business Card, Computer or Notebook, uniform and etc.
? Provide and monitor for staff leave form and do the staff?s attendance with summarized the report
? Monitor and update staff movement.
? Handling for visa and work permit for expat by prepare all document and coordinate with the agent.
? Issue any expenses of HR department.
? Monitor Probation period for staff.
? Assist to prepare and consolidate of Meeting presentation.
? Draft company?s announcement and any policies.
? Revise and review staff handbook HR.
? Collecting the data of food and meal allowance for Lub d, Employee health checkup, Pre-employment checkup Employee insurance, Employee relations and draft business plan and budget for department.
? Assist to review monthly HR budget vs P&L for controlling.
HR system
? Be administrator for Lub d Brand Office?s door lock system and Fingerscan system.
Internship.
? Contact with Partnership University to visit for promote Lub d brand and attract student internship or potential candidate for rank and file position.
? Coordinate between University?s counselor and department heads or hostel manager concerned for internship.
? Follow up performance for internship with department head.
? Prepare letter of reference for internship after finish the intern period.
- วันหยุด 2 วัน/สัปดาห์
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ปีละ 16 วัน (สำหรับปี 2019)
- สิทธิ์ลาพักร้อน 10 - 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน) ใช้ได้ทันทีหลังผ่านทดลองงาน
- สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
- ประกันภัยกลุ่ม(ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และประกันชีวิต)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัวทั้งหลับดีในประเทศไทย ณ กรุงเทพ ภูเก็ต และ สมุย, เสียมราฐ (กัมพูชา), มากาติ (ฟิลิปปินส์)
- ห้องพัก และ รับประทานอาหารอาหารได้ในราคาพิเศษสำหรับโรงแรมในเครือโรงแรมนารายณ์ (Narai Hotel Group)
ฯลฯ
ไม่ข้อมูล
Lub d
บริษัท หลับดี จำกัด เลขที่ 224 ห้องที่6 ชั้นที่1และ2 ซอยสีลม 18 ถนนสีลม แขวงสุริยวงศ์ เขตบางรัก กทม. ๅ0500 www.lubd.com