×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Chief Call Center / Call Center Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

1.Thai Native Only
2.Have strong decision making skills
3.Fluent English speaking
4.Good oral and written communication skills
5.Ability to train and develop team members
6.Minimum 2 years in similar position in the luxury hotel
7.Ability to multitask and remain calm under pressure, especially during peak hours or intense situations.
8.Excellent organizational skills
9.Be able to work 6 days a week with variable shift

รายละเอียดงาน

Call Center Managers hire, train, prepare and motivate their staff members to provide excellent service to guests.
The set objectives, analyze call center metrics, ensure that the company and staff meet goals and provide reliable, efficient support for guests.

สวัสดิการ

1.Salary
2.Service Charge
3.Bonus
4.Provident Fund
5.Annual Leave
6.Group Insurance
7.Social Security
8.Meals

Service Charge

มิถุนายน 2024 image
11,000.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

lebua Hotels & Resorts

1055/1713 State Tower Bangkok, Silom Road, Bangrak, Bangkok 10500 www.lebua.com
ปิดรับสมัครแล้ว