ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปวส
ไม่จำกัด
full-time
1. Able to work under pressure
2. Have a Problem solving skills
3. Ability to train, motivate, evaluate professional and support staff
4. Excellent communication skill both Thai and English
5. Able to work in flexible time
1. The never ending process of;
*Planning, organizing, staffing together with Management
*Executing, Controlling
2. To coordinate the work of the service staff in order to achieve a smooth running operation. Striving to achieve excellent standards of service and efficiency. To replace the supervisory staff when necessity arises.
3. To take the completed orders and check food & beverage products accordingly before serving.
4. To perform any other duties set by hotel policies, management or his/her direct supervisor which are not included here above.
5. Responsible for room service records and documents which assigned by the manager and report to Accounting Dept. everyday
6. Pay close attention to all orders and take the order carefully
7. To strive to increase sales and push the sales of stagnant Room Service menu items.
สวัสดิการ
-กองทุนประกันสังคม
-กองทุนทดแทน
-ตรวจสุขภาพประจำปี
-เงินช่วยเหลือกรณีมรณกรรม
-ชุดยูนิฟอร์ม
-ทำงาน 5 วัน หยุด 2 วันต่อสัปดาห์
ไม่ข้อมูล
Centara Life Government Complex Hotel & Convention Centre Chaeng Watthana
120 หมู่ที่ 3 ชั้น 1 อาคารศูนย์ประชุม ศูนย์ราชการเฉลิมพระเกียรติ ๘๐ พรรษา ๕ ธันวาคม ๒๕๕๐ ถนน แจ้งวัฒนะ แขวงทุ่งสองห้อง เขตหลักสี่ กรุงเทพมหานคร 10210 www.centarahotelsresorts.com/centra/cgc/