×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Housekeeping Manager (Department Trainer)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

EXPERIENCE:5 years as Assistant Housekeeping Manager
OTHER QUALIFICATION:
-Communication: Good in English Communication, other languages would be advantage
-Computer Office: Open Office, Microsoft Office, and other would be advantage
-Pleasant personality
-Attention to details

รายละเอียดงาน

KEYS RESPONSIBILITIES:
1. To assist the Director of Housekeeping in all aspects to the Housekeeping Operation.
2. To compile and pot daily work schedules.
3. To distribute daily assignments to Assistant Housekeeping Manager.
4. To assist in training of all associates and refresher courses for existing personnel.
5. To inspect entire hotel premises as frequently as possible, to ensure all areas are kept clean and in satisfactory condition.
6. To spot check vacant and occupied guest rooms and some area of the public area.
7. To inspect all VIP and long-staying guest rooms and show rooms.
8. To maintain proper record and control procedures of lost and found items.
9. To oversee the department in the absence of the Director of Housekeeping.
10. To perform other duties as assigned by Director of Housekeeping.




ADMINISTRATION
1. To screen and acknowledge daily work schedules
2. To conduct daily briefing and de-briefing in the absence of the Director of Housekeeping.
3. To ensure that an effective duty assigned to the sufficiency of manpower in accordance to volume of business.
4. To establish two-way communication with related departments.
5. To set as good samples to communicate effectively with guests, subordinates, immediate supervisors and colleagues.
6. To manage time effectively by meeting deadlines on time.
7. To administer personnel action on leaves & overtime requests, disciplinary actions and commendations.
8. To identify and solve problems in a professional manner.
9. To acknowledge logbook and ensures that each recorded problems is attended.
10. To ensure that consumption reports, inventories, lost & found logbooks are handled according to the policies and procedures.

สวัสดิการ

-

Service Charge

มิถุนายน 2025 image
20,000.00 บาท
พฤษภาคม 2025
image
19,000.00 บาท
เมษายน 2025
image
21,000.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ เด่นภูมิ จ่าเพชร email telephone

Pathumwan Princess Hotel

444 อาคาร เอ็ม บี เค เซ็นเตอร์ ถนนพญาไท แขวงวังใหม่ เขตปทุมวัน กทม. 10330 www.pprincess.com
ปิดรับสมัครแล้ว