ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
1.Male/ Female
2.Prefer Bachelor degree
3.Prefer 2-3 years Assistant Level Experience required
4.Highly responsible & reliable
5.Ability to work well under pressure in a fast-paced environment
6.Must be flexible in terms of working hour
7.Good communication of both writing and speaking
8.With self-motivation within the jurisdiction of Guest Services Department
1.Responsible for guest?s satisfaction
2.Able to maintain a high level of services to tenants/guests.
3.Always initiates and recommends all measures in order to maximize tenant?s comfort as well as improvise customer relation.
4.Ensure that the department?s operation is smooth and efficient at all time.
5.Responsible for managing the team of Front Office Department and making sure that the Front Desk offers a warm welcome, speedy and efficient check in and check out.
1. วันหยุด 7 วันต่อเดือน
2. Service Charge ตามผลประกอบการบริษัทฯ
3. เครื่องแบบพนักงาน
4. ค่าอาหาร
5. ประกันกลุ่ม
6. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
7. โบนัส
8. ปรับเงินเดือนประจำปี
9. เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ
10.วันลาพักร้อน
11.ตรวจสุขภาพประจำปี
Ascott International Management (Thailand) Ltd.
No. 219/13, Asoke Tower 5th floor Soi Sukhumvit 21, Asoke Rd., Khlong Toei Nuae, Watthana, Bangkok 10110, Thailand www.the-ascott.com