ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ไม่จำกัดวุฒิ
ไม่จำกัด
full-time
- Fluent in English.
- Highly organized, able to multitask, prioritize and work under pressure.
- Service mind.
- Greet hotel guests, answer their inquiries and/or concerns and Maintain front desk in order.
- Operate computer programs and phone system.
- Maintain guest records and book reservations.
- Conclude basic cashier and bookkeeping responsibilities.
- Contact staff necessary to solve problems if challenges arise, guarantying guest comfort.
- ประกันสังคม SSO
- เซอร์วิสชาร์ท Service charge
- วัดหยุดประจำสัปดาห์ Day off
- ชุดทำงาน Uniform
- อาหารรับประทาน Food staff
- Discount Food in the restaurant
ไม่ข้อมูล
KhaosanArt Hotel
46. 76-76 1/3 Pra Athit Road, Chana Songkhram, Pranakorn, Bangkok 1020 http://www.khaosanarthotel.com/