×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Marketing Communication

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- At least 3 year experience working in a marketing role for the hospitality industry or relevant positions.
- Excellent written and verbal communication skills in Thai and English.
- Skills in Mandarin would be advantage.
- Proficiency in MS Office.
- Social media and technology savvy.
- Knowledge in Graphic design and photography skills would be a plus.
- Responsible, and being team player.
- Detail oriented, flexible, creative, and stylish.

รายละเอียดงาน

Based in Bangkok/Phuket. Manage 95 rooms at Hotel Clover Asoke and 213 rooms at Hotel Clover Patong Phuket
- Create activities/events/promotions for the Hotel?s exposure and profitability
- Develop and implement marketing plans to promote the hotel and thereby support our sales efforts both room and F&B outlet, with P&L projection.
- Do graphic design when necessary
- E-based activities; e-newsletter/e-flyer/e-blasting
- Manage website, social media and e-mail communications system to promote Hotel and its F&B.
- Constantly seek to identify unmet customers and regular customers? needs and keep developing new/improving current products and strategies to sustain our competitive advantage.
- Other relevant assignments assigned by GM

สวัสดิการ

- Service Charge
- Employee meals
- Social Security
- Provident fund
- Group insurance
- Etc.

Service Charge

มกราคม 2023 image
12,000.00 บาท
พฤศจิกายน 2022
image
10,000.00 บาท
กันยายน 2022
image
10,000.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

Hotel Clover Asoke

Hotel Clover Asoke 9/1 Soi Sukhumvit 16 (Sammit) Klongtoey Bangkok 10110 https://asoke.hotelclover.com/
ปิดรับสมัครแล้ว