ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
มัธยมศึกษาตอนปลาย
ไม่จำกัด
full-time
ไม่ระบุ
1.To arrive at work on time in the uniform provided, ensuring a neat and tidy appearance,
according to the associate handbook.
2.To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative
features and facilities, food and beverage outlets, spa and fitness room .
3.Receive daily worksheets for Room Attendants and briefing from Housekeeper manager.
4. Director of Services acting as Rooms Coordinator in allocating the house every morning. The Briefing will include a clear understanding ofStaff location (which Room Attendants to which floor)Rooms to be covered (productivity required for the day) VIP arrivals or special requests (foam pillows, chemical free room?s etc.)Casual staff allocation and length of working time
Special rooms (pre-registered or room wait)
5.Read the Housekeeping logbook every day for any noted relevant to their areas of that
Needs their attention or response.
6. Supervisors and on-duty staff attend general housekeeping briefing to discuss about the
7. following points:
Occupancy levels- number of guests arriving, departing & stay-overs.
Number of VR, VC and VM rooms at the start of the day.
1. เซอร์วิสชาร์จ 5,000 บาท
2. ค่าครองชีพ
3. ประกันสุขภาพประกันกลุ่ม
4. ยูนิฟอร์มพนักงานพร้อมซักรีด
5. รถรับ-ส่งพนักงาน
6. อาหารฟรี 2 มื้อ
7. ทำงาน 5 วัน หยุด 2 วัน
ไม่ข้อมูล
Wyndham La vita Phuket
83/87 หมู่2 ตำบลราไวย์ อำเภอเมืองภูเก็ต จังหวัดภูเก็ต