ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Age not exceed 40 years old, Thai citizen
- Proven 5 years' experience as a Front desk manager or supervisor
- Thorough knowledge of customer service, office management and basic bookkeeping procedures
- Proficiency in English (oral and written)
- Solid knowledge of MS Office, particularly Excel and Word
- Having knowledge background in Amadeus is a plus
- Excellent communication and people skills
- Good organizational and multitasking abilities
- Problem-solving skills
- Ensure front desk is tidy and has all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and informative leaflets)
- Train, supervise and support office staff, including receptionists, security guards and call center agents
- Schedule shifts
- Ensure timely and accurate customer service
- Handle complaints and specific customers requests
- Troubleshoot emergencies
- Ensure proper mail distribution
- Prepare and monitor office budget
- Keep updated records of office expenses and costs
- Ensure company?s policies and security requirements are met
- วันหยุด 6 วันต่อเดือน
- Service Charge
- Duty Meal
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- เครื่องแบบและชุดยูนิฟอร์มพนักงาน
- กองทุนประกันสังคม / กองทุนเงินทดแทน
- เงินช่วยเหลือพนักงาน คลอดบุตร, งานสมรส, งานฌาปนกิจฯ
- เงินช่วยเหลือกรณีพนักงานเสียชีวิต หรือครอบครัวพนักงานเสียชีวิต
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี 6-15 วัน (ตามอายุงาน)
- กิจกรรมพนักงาน เช่น งานเลี้ยงวันเกิดประจำเดือน , งานเลี้ยงปีใหม่ฯ
- เงินบำเหน็จเกษียณอายุ
- สวัสดิการของเยี่ยมพนักงาน
- ฝึกอบรมพัฒนาความรู้
** หมายเหตุ: สวัสดิการเฉพาะพนักงานในธุรกิจโรงแรมและร้านอาหารเท่านั้น
ไม่ข้อมูล
Arawana Regency Park
12/3 Soi Sukhumvit 22 Sukhumvit Road Khlongtoei Khlongtoei Bangkok 10110 www.arawanagroup.com