×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Club Lounge & Business Center Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

EXPERIENCE : at least 3-5 years experience in 4-5 star-hotel
OTHER QUALIFICATION:
?Communication: Fluent in English Communication, other 3rd language would be advantage
?Computer Office: Property Management Program (PMS), Open Office, Microsoft Office, and other would be advantage
?Good attitude
?Pleasant personality
?Service minded

รายละเอียดงาน

1.Manage the performance of Club Lounge and Business Center of the hotel
2.Deliver the highest quality and service standards to consistently meet and exceed executive Guest and VIP expectations
3.Handle enquiries and complaints, promptly and efficiently
4.Ensure that all Guest supplies and amenities are offered and replenished to the required standards
5.Create special services/products to enhance guest satisfaction in his/her responsible areas/outlets
6.Manage a Team that is current with all hotel services as well as VIP requests and special events and that demonstrate a knowledge of external locations, attractions and landmarks in the city
7.Ensure the Team projects a professional manner with an emphasis on hospitality and Guest service
8.Ensure the Team complies with Hotel security, fire regulations and all health and safety legislation
9.Ensure all visible information of Club Lounge and Business Center is update and proper presentable and alert Front Office Manager if there is any urgent revision
10.Makes annual survey and compares prices list among competitors for having our prices list annually revised
11.Assist the guest to arrange guest?s occasionally the meeting room?s reservation book, consolidates with summary of charges
12.Extends fully cooperation within and between other departments.
13.Follows Rooms & Guest Service systems and procedures and company standards and policies
14.Prepares information and documents for reports.
15.Ensures training records are kept updated and all planned training is carried out
16.Trains concerned personnel in accordance with MBK Hotel & Tourism Standard Service Policy and Pathumwan Princess Hotel?s policies and procedures
17.Monitors customer feedback and advises concerned supervisors
18.Ensures Front Office Manager is kept informed of all developments within the department
19.Ensures Departmental Orientation and On-the Job Training is carried out for all new members and all of necessary members of the team
20.Familiar with the emergency procedures of the hotel
21.Ensure him/herself and the team is well informed of Product knowledge in the hotel and nearby local attraction
22.Always performs with good phone etiquette
23.Performs other duties as assigned by Front Office Manager

สวัสดิการ

-

Service Charge

เมษายน 2025 image
21,000.00 บาท
มีนาคม 2025
image
22,000.00 บาท
กุมภาพันธ์ 2025
image
24,000.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ เด่นภูมิ จ่าเพชร email telephone

Pathumwan Princess Hotel

444 อาคาร เอ็ม บี เค เซ็นเตอร์ ถนนพญาไท แขวงวังใหม่ เขตปทุมวัน กทม. 10330 www.pprincess.com
ปิดรับสมัครแล้ว