ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปวส
ไม่จำกัด
full-time
- Male / Female, age not over 40 years
- Graduated from high school - Bachelor's degree.
- Having experience in super level 2 years or more
- Patriotic service Have good personality
- Knowledge of the language. England will consider first.
- Use Comanche program very well- At least High Vocational diploma in Hotel Management or relevant degree
- Minimum of 1 year experience
- Have good English and Thai communication skills both in written and spoken
- Pleasant personality with good communication and interpersonal skills
- Able to work in shift
- Process guest arrivals and departures, including all necessary payments in a daily basis.
- Overview all of the front office department.
- Checklist of arrival and departures
- Handle & coordinate room assignments and pre-arrivals
- Handling complains when Front Office Manager is not on duty and issue about the service.
- Welcoming and greetings all the Guest and the VIP
- Bookings and Reservation when reservation is not on duty
- Supervise the front office staff in a daily basis.
- Control staff logbook
- Update and refer to the Front Office Manager.
- Coordinate and organized the Front Desk task.
- Update guest- s profiles
- Perform operator tasks
สวัสดิการ
- วันหยุด 6 วัน/เดือน
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ไม่ต่ำกว่า 14 วัน/ปี
- วันหยุดพักผ่อนประจำปีไม่น้อยกว่า 7 วัน/ปี
- เงินค่าบริการไม่ต่ำกว่า 2,000 บาท / เดือน
- อาหาร 2 มื้อ ต่อ วัน
- ประกันสังคม
- สวัสดิการค่าบ้านพัก (ตามระดับตำแหน่ง)
- ยูนิฟอร์มพร้อมซักรีด
- สวัสดิการลาอุปสมบท/พิธีฮัจญ์
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- ค่าเบี้ยเลี้ยงการเดินทาง/ค่าเดินทาง
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- พนักงานดีเด่น ทุกไตรมาศ
- เงินช่วยเหลือกรณีประสบอัคคีภัย
- เงินช่วยเหลือค่าฌาปนกิจ
- สวัสดิการเยี่ยมไข้
- สวัสดิการรับขวัญกรณีคลอดบุตร
- เงินรางวัลอายุงาน (ตามอายุงาน)
- กิจกรรม การฝึกอบรม ประจำปี
The Pelican Residence & Suites
The Pelican Residence & Suites, Krabi 185 Moo 3 Klong Muang, Tub Kaak Road, Nong Talay Krabi, Thailand 81180 www.thepelicankrabi.com