×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Assistant Executive Housekeeper

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

มัธยมศึกษาตอนปลาย

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

ไม่ระบุ

รายละเอียดงาน

1.Directs the work assignment of supervisory and non-supervisory personnel.
2.Monitors Housekeeping personnel to ensure guests receive prompt and courteous service.
3.Monitor Housekeeping personnel to ensure rooms, and known repeat guests and other VIP?s
receive special attention.
4.Informs other operating departments of Housekeeping matters, which concern notably the
Front Office, to ensure accurate room status, in addition to communicating with Engineering.
5.Establishes and maintains effective employee relations.
6.Assists Housekeeper Manager in personnel related matters such as interviewing, appraising and counseling.
7.Identifies training needs, assists in developing formal training plans and implementing training sessions.
8.Schedules routine inspections by supervisors, of all housekeeping areas including occupied
and non-occupied rooms.
9.Inspects guest rooms in all Housekeeping areas on a regular basis to ensure furnishing,
facilities and equipment are clean and in good repair, well maintained and replaced /
refurbished as required.
10.Appraises appearance, discipline and efficiency of all staff under direct supervision and initiates immediate remedial action if necessary.
11.Follows up on progress of agenda items covered in regular meetings.
12.Ensures Housekeeping personnel are familiar with in house facilities for the purpose of Assisting guests.
13.Assists in monitoring and controlling departmental cost on an ongoing basis to ensure Performance against budget.
14.Assists in the preparation of the hotel strategic plan, goals program, and Housekeeping
Departmental Budget.
15 Maintains a steady flow of communication to the Housekeeper Manager on all matters
Affecting the Housekeeping Department.
16.Supervises outside contractors to ensure contractual compliance.
17.Assists in monitoring and controlling Housekeeping procedures including lost and found, key control, security and emergency procedures, health and safety for employees and guests.
18.Acts on behalf of the Housekeeper Manager in his / her absence as assigned.
19.Perform related duties and special projects as assigned.

สวัสดิการ

1. เซอร์วิสชาร์จ 5,000 บาทการันตี 1 ปี
2. ค่าบ้าน
3. ประกันสุขภาพประกันกลุ่ม
4. ยูนิฟอร์มพนักงานพร้อมซักรีด
5. รถรับ-ส่งพนักงาน
6. อาหารฟรี 2 มื้อ
7. ทำงาน 5 วัน หยุด 2 วัน

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Wyndham La vita Phuket

83/87 หมู่2 ตำบลราไวย์ อำเภอเมืองภูเก็ต จังหวัดภูเก็ต
ปิดรับสมัครแล้ว