ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Thai nationality, Not over age 40 years
- Bachelor degree or higher in Business Administration, Hotel/Hospitality Management or relevant field
- Proven experience as Resident Manager or relevant roles.
- Minimum 5 years experiences in the related field
- Excellent command of both spoken and written English
- Understanding of all hotel management
- Computer proficiency including Word, Excel, PowerPoint.
- Excellent customer service skills as well as a business mindset
- Demonstrable aptitude in decision-making and problem-solving
- Reliable with an ability to multi-task and work well under pressure
- Good interpersonal communication skills & conflict resolution
- Good team player and an effective leader
- Running operations of the hotel
- Financial matters of the hotel including budget forecasting and control and training staff to correctly deal with the financial side of customer service
- Setting a good example of service excellence to those under his authority
- Training staff to meet service standard requirements
- Preparing and carrying out detailed marketing and sales plans
- Dealing with potential security problems and safety hazards
- Resolving on-site issues at the hotel (relating to guests, employees or the property) among many other duties.
1. ประกันสังคม
2. Service Charge (ตามนโยบายของบริษทฯ)
3. งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
4. วันหยุดพักร้อนประจำปี 6-14 วัน/ปี (ตามเงื่อนไขบริษัท)
5. วันหยุดนักขัตฤกษ์ 14 วัน /ปี
6. ตรวจสุขภาพประจำปี
7. อบรบความรู้ในสายงาน
8. อื่นๆ ตามข้อตกลงของบริษัทฯ
ไม่ข้อมูล
Prime Hotel Central Station Bangkok
23/34-35 ถนนตรีมิตร แขวงตลาดน้อย เขตสัมพันธวงศ์ กรุงเทพฯ 10100 www.primehotelsthailand.com