×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×
image

ผู้จัดการร้าน (The Coffee Academics)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Skill: Material or purchasing in food & beverage industry, Computer literate in Microsoft Window applications and or relevant computer applications required

Expected Educational:University/College degree in a related discipline preferred

Expected years of experience (Minimum):3 years

รายละเอียดงาน

1.In charge for daily operation

2.Recruiting, training, and supervising
restaurant staff

3.Review the foods, pastry and coffee order quantity on a daily basis to ensure the right balance between wastage and stock availability

4.To build and maintain an efficient team of employees, driving the team towards the objectives of the business

5.To closely monitor the daily foods, pastries and coffee? to minimize the human error or possible pitfall for cheating

6.To ensure wastage is recorded and accounted on a daily basis

7.To train and develop employees ensuring they have the necessary skills to perform their duties

8.To manage employees ensuring that the correct standards and methods of service are maintained

9.To respond to any changes in the restaurant (new products, new pastries?) as dictated by the needs of the operations and company

10.To produce roster for baristas and service staff to ensure employee levels match the needs of the business

11.To ensure the standards and controls for health & safety, hygiene, risk assessments, manual handling and produce are maintained as prescribed by legislation, the company and independent auditors

12.To ensure the efficient flow of service and standards are constantly met on a daily basics

13.Responsible for PR and marketing activities related to retail operation or as assigned

14.Resolving customer complaints regarding food, beverage quality and customer service

15.Recording all income and expenses and ensuring that cash registers are balanced

16.Manage and Operate any assigned process of company?s system

17.Any other tasks as assigned by Manager-Area

สวัสดิการ

-

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

บริษัท อิมแพ็ค เอ็กซิบิชั่น แมเนจเม้นท์ จำกัด

เลขที่ 47/569-576 หมู่ 3 อาคารบางกอกแลนด์ ชั้น 10 ถนนป๊อปปูล่า 3 ต.บ้านใหม่ อ.ปากเกร็ด จ.นนทบุรี 11120 www.impact.co.th
ปิดรับสมัครแล้ว