×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Housekeeping Officer (Somerset Ekamai)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปวช

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

1. Vocational Certificate
ประกาศนียบัตรวิชาชีพ
2. 1-2 years' experience
ประสบการณ์ 1-2 ปี
3. Spoken and written English.
สามารถพูดและเขียนภาษาอังกฤษได้
4. Well versed in use of computer such as Word, Excel and PowerPoint
มีความเชี่ยวชาญในการใช้คอมพิวเตอร์ เช่น Word, Excel และ PowerPoint

รายละเอียดงาน

Responsible for communication within Housekeeping and Linen and between Housekeeping and laundry contractor or accounts, purchasing, departments regarding tenant and stock. To pass along request for service.
รับผิดชอบในการสื่อสารภายในแผนกแม่บ้านและห้องผ้า และระหว่างแผนกแม่บ้านและผู้รับเหมาซักรีด หรือแผนกบัญชี แผนกจัดซื้อ แผนกที่เกี่ยวข้องกับห้องผ้าและสต็อก รวมถึงส่งผ่านคำขอบริการ

Responsible for the accurate dissemination of information in coordinating the activities of the floors and front office and vice versa and other department of the hotel and guest.
รับผิดชอบในการเผยแพร่ข้อมูลที่ถูกต้องในการประสานงานระหว่างบนฟลอร์และแผนกต้อนรับและในทางกลับกันและแผนกอื่น ๆ ของโรงแรมและแขก

To ensure efficiency in its performance by providing reliable information relayed from other department outside callers and highly responsible in doing necessary follow-ups.
เพื่อให้มั่นใจถึงประสิทธิภาพในการปฏิบัติงานโดยการให้ข้อมูลที่เชื่อถือได้ซึ่งถ่ายทอดจากผู้โทรภายนอกแผนกอื่น ๆ และมีความรับผิดชอบสูงในการติดตามผลที่จำเป็น

To assist in administration for housekeeping operations
ช่วยในการบริหารจัดการในแผนกแม่บ้าน

Maintain proper communication, coordination with guest, employee outside/inside department particularly Front Office and Engineering.
รักษาการสื่อสารที่เหมาะสม การประสานงานกับแขก พนักงานภายนอก / ภายใน แผนกส่วนหน้าและช่างอย่างมีประสิทธิภาพ


1. Receives tenant telephone calls and record into the logbook to follow-up all tenants' requests and other matters to followed up by Supervisors. Periodically check whether work has been accomplished and follow-up whenever necessary.
รับสายโทรศัพท์ของลูกค้าและบันทึกลงในสมุดบันทึก เพื่อติดตามผลคำขอของลูกค้าและเรื่องอื่นๆที่ติดตามโดยหัวหน้างาน ตรวจสอบการปฏิบัติงานได้รับมอบหมายและติดตามเมื่อจำเป็น
2. Recording and filing of check in and check out notification and follow-up requirements if any.
บันทึกและเก็บข้อมูลการแจ้งเตือนการเช็คอินและเช็คเอ้าท์ และติดตามคำขอหากมี
3. Issuing and filing of miscellaneous charge, direct orders etc.
เก็บค่าธรรมเนียมเบ็ดเตล็ด คำสั่งซื้อโดยตรง ฯลฯ
4. Updating of the information on requirements on the board for follow-up.
ปรับปรุงข้อมูลบนกระดานงานตามที่กำหนดเพื่อติดตามผล
5. Liaise and co-ordinate with supervisors on the movement of tenants- requests.
ประสานงานกับหัวหน้างานเกี่ยวกับคำขอของผู้เข้าพัก
6. Keep individual record of all stock movement, any shortage to put a purchase requisition.
เก็บบันทึกการเคลื่อนไหวของสินค้าคงคลังทั้งหมด จำนวนที่ขาดเพื่อทำใบขอเสนอซื้อ
7. Assist for Record, stock taking and Linen, toiletry, utensil, etc. inventory at every end of the month.
ช่วยในการบันทึก ตรวจสินค้าคงคลัง ผ้า เครื่องใช้ในห้องน้ำ ภาชนะ ฯลฯ ทุกๆสิ้นเดือน
8. Receives and records of all Housekeeping materials, supplies and equipment- s.
รับและบันทึก วัสดุ อุปกรณ์และเครื่องมือเครื่องทำความสะอาด
9. Issues stock to Housekeeping personnel and keeps record.
เบิกของให้กับพนักงานทำความสะอาดและเก็บบันทึก
10. Help to do linen/stock as when required.
ช่วยห้องผ้า/สต็อกในกรณีที่จำเป็น
11. To record and issue of Lost & Found items from apartments and clear every two-month on items that are not valuable (for valuable clear every year)
บันทึกและออกรายการของหายจากแผนกแม่บ้าน และกำจัดของหายทุกๆสองเดือนสำหรับรายการที่ไม่มีค่า (สำหรับการรายการที่มีค่ากำจัดทุกปี)
12. Take care, all forms, stationary, guest supplies and amenities of Housekeeping Department.
ดูแลแบบ เครื่องเขียน ของใช้สำหรับลูกค้า และสิ่งอำนวยความสะดวกของแผนกแม่บ้าน
13. To have a complete understanding of and adhere to the hotel ?policy relating to fire hygiene, health and safety.
มีความเข้าใจอย่างถ่องแท้และปฏิบัติตามนโยบายของโรงแรมที่เกี่ยวข้องกับอัคคีภัยสุขอนามัย และความปลอดภัย
14. To have a complete understanding of the hotel's employee handbook and adhere to the regulations contained within.
มีความเข้าใจอย่างถ่องแท้เกี่ยวกับคู่มือพนักงานของโรงแรมและปฏิบัติตามกฎระเบียบที่ระบุไว้ภายใน
15. To carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
ปฏิบัติหน้าที่และความรับผิดชอบตามสมควรอื่นๆที่ได้รับมอบหมาย
16. Issues / receives floors and public area keys and make sure that the issuance / return control logbook signed by the person concerned.
ควบคุมการเบิกจ่ายกุญแจชั้นห้องพักและพี้นที่สาธารณะ มั่นใจว่าบุคคลที่เกี่ยวข้องลงชื่อในสมุดบันทึกการเบิก / คืนกุญแจ
17. Prepares housekeeping report and office document and update room status in the computer.
จัดเตรียมรายงานและเอกสารสำนักงานและปรับปรุงสถานะห้องในคอมพิวเตอร์
18. Establish priorities of work and repairs to be done and constantly follow-up until work is completed.
จัดลำดับความสำคัญของงานและทำงานที่ค้างให้เสร็จและติดตามอย่างต่อเนื่องจนกว่างานจะแล้วเสร็จ
19. Centralize and control all extra items on loan to guests and coordinate same to the floor personnel with proper records.
รวบรวมและควบคุมรายการพิเศษทั้งหมดที่ลูกค้ายืมและประสานงานกับเจ้าหน้าที่ประจำชั้นโดยลงบันทึกที่เหมาะสมด้วย

สวัสดิการ

-

Service Charge

พฤศจิกายน 2019 image
10,000.00 บาท
ตุลาคม 2019
image
10,000.00 บาท
กันยายน 2019
image
10,500.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ คุณสถิตย์พงศ์ วิทยานพรัตน์ email telephone

Ascott International Management (Thailand) Ltd.

No. 219/13, Asoke Tower 5th floor Soi Sukhumvit 21, Asoke Rd., Khlong Toei Nuae, Watthana, Bangkok 10110, Thailand www.the-ascott.com
ปิดรับสมัครแล้ว