รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 15.06.2021 | Viewers 728
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Nonthaburi
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Qualifications:
- Minimum of 5 years operational management experience preferably in Hotel industry.
- Age not more than 45 years old with a strong understanding of hotel operations and administration to include, budgeting, forecasting, sales, pricing, revenue management and marketing.
- Ability to study, analyze and interpret complex activities and/or information in order to improve new practices or develop new approaches.
- Must have strong decision making skills.
- Must perform well under stress and be adaptable to changing work environments.
- Ability to communication at all levels.
- Ability to work effectively in a team environment and take initiative.
- Excellent organizational skills.
- English required, as well as other language skills according to the hotel needs.
- Minimum of 5 years operational management experience preferably in Hotel industry.
- Age not more than 45 years old with a strong understanding of hotel operations and administration to include, budgeting, forecasting, sales, pricing, revenue management and marketing.
- Ability to study, analyze and interpret complex activities and/or information in order to improve new practices or develop new approaches.
- Must have strong decision making skills.
- Must perform well under stress and be adaptable to changing work environments.
- Ability to communication at all levels.
- Ability to work effectively in a team environment and take initiative.
- Excellent organizational skills.
- English required, as well as other language skills according to the hotel needs.
Job Details
รายละเอียดงาน
Key Responsibilities:
- Manage the operations of the hotel in order to maximize profitability and to ensure superior guest service and product quality.
- Develop, recommend, implement and manage the operational department- s annual and long-term goals.
- Ensure that all operations departments are maximizing revenue and profit potentials while minimizing costs.
- Manage operational expenses to stay within budget guidelines, as well as gather and report financial information to the CEO and Owning Company.
- Ensures optimal compliance with corporate focus audit.
- Evaluates changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary.
- Ensures guest and employee satisfaction, while maintaining market competitiveness and exceptional financial performance.
- Be an inspiration to all hotel staff to achieve levels of performance.
- Interacts in a positive way with all team members to ensure a luxury guest experience.
- Manage the operations of the hotel in order to maximize profitability and to ensure superior guest service and product quality.
- Develop, recommend, implement and manage the operational department- s annual and long-term goals.
- Ensure that all operations departments are maximizing revenue and profit potentials while minimizing costs.
- Manage operational expenses to stay within budget guidelines, as well as gather and report financial information to the CEO and Owning Company.
- Ensures optimal compliance with corporate focus audit.
- Evaluates changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary.
- Ensures guest and employee satisfaction, while maintaining market competitiveness and exceptional financial performance.
- Be an inspiration to all hotel staff to achieve levels of performance.
- Interacts in a positive way with all team members to ensure a luxury guest experience.
Welfare
สวัสดิการ
สวัสดิการ (Benefits)
- เงินเดือน (Salary) + Service Charge
- ประกันสังคม (Social Security)
- ประกันกลุ่ม (Group Insurance)
- วันหยุดประจำปี (Annual Leave)
- Officer Check (OC)
- ที่พัก (Accommodation)
- โทรศัพท์+ซิมการ์ดประจำตำแหน่ง (Phone Allowance)
- ค่าซักรีด (Laundry)
- ที่จอดรถ (Car Park)
- เงินเดือน (Salary) + Service Charge
- ประกันสังคม (Social Security)
- ประกันกลุ่ม (Group Insurance)
- วันหยุดประจำปี (Annual Leave)
- Officer Check (OC)
- ที่พัก (Accommodation)
- โทรศัพท์+ซิมการ์ดประจำตำแหน่ง (Phone Allowance)
- ค่าซักรีด (Laundry)
- ที่จอดรถ (Car Park)
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
12.04.2024 |
Executive Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
12.04.2024 |
Food and Beverage Manager (ผู้จัดการแผนกอาหารและเครื่องดื่ม) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
12.04.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
12.04.2024 |
Bartender (บาร์เทนเดอร์) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
12.04.2024 |
Waitress จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
12.04.2024 |
Waiter จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |