×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 15.06.2021 | Viewers 461
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Nonthaburi
นนทบุรี

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Qualifications:
- Minimum of 5 years operational management experience preferably in Hotel industry.
- Age not more than 45 years old with a strong understanding of hotel operations and administration to include, budgeting, forecasting, sales, pricing, revenue management and marketing.
- Ability to study, analyze and interpret complex activities and/or information in order to improve new practices or develop new approaches.
- Must have strong decision making skills.
- Must perform well under stress and be adaptable to changing work environments.
- Ability to communication at all levels.
- Ability to work effectively in a team environment and take initiative.
- Excellent organizational skills.
- English required, as well as other language skills according to the hotel needs.
Job Details
รายละเอียดงาน
Key Responsibilities:

- Manage the operations of the hotel in order to maximize profitability and to ensure superior guest service and product quality.
- Develop, recommend, implement and manage the operational department- s annual and long-term goals.
- Ensure that all operations departments are maximizing revenue and profit potentials while minimizing costs.
- Manage operational expenses to stay within budget guidelines, as well as gather and report financial information to the CEO and Owning Company.
- Ensures optimal compliance with corporate focus audit.
- Evaluates changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary.
- Ensures guest and employee satisfaction, while maintaining market competitiveness and exceptional financial performance.
- Be an inspiration to all hotel staff to achieve levels of performance.
- Interacts in a positive way with all team members to ensure a luxury guest experience.
Welfare
สวัสดิการ
สวัสดิการ (Benefits)
- เงินเดือน (Salary) + Service Charge
- ประกันสังคม (Social Security)
- ประกันกลุ่ม (Group Insurance)
- วันหยุดประจำปี (Annual Leave)
- Officer Check (OC)
- ที่พัก (Accommodation)
- โทรศัพท์+ซิมการ์ดประจำตำแหน่ง (Phone Allowance)
- ค่าซักรีด (Laundry)
- ที่จอดรถ (Car Park)
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---